Jump to content
Annons

Skägg eller inte?


laxlaxlax

Recommended Posts

  • 4 veckor senare...
Annons

drloop: Jag tycker att du ska vänta med ansikts-slakten och låta det växa fritt i ett par månader eller så. Sedan kan du gömma saker i skägger; kompressorer, småfåglar och eventuellt även en liten , liten traktor.

Eller så skaffar du skepparkrans, det har min pappa och han är störtskön. Därmed inte sagt att det störtsköna infinner sig per automatik enbart för att du skaffar skepparkrans... Ej heller min pappa.

Sorry.

/CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt både 11e upplagan av SAOL och den allra nyaste upplagan av SAOL så kan man det. Men jag ändrade till choklad-kyss, så inte någon tar illa upp iaf.

Ett mycket bra initiativ. Heder!

Link to comment
Dela på andra sajter

gör inte du?

Jo, jag är inte så värst pk. Negerboll säger jag hela tiden och nu när jag vet att det finns negerkyssar ska jag göra vad jag kan för att pressa in även dem i min vokabulär, t ex; vill unga fröken ha en negerkyss. Någon som vet var sådana kan inhandlas?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag är inte så värst pk. Negerboll säger jag hela tiden och nu när jag vet att det finns negerkyssar ska jag göra vad jag kan för att pressa in även dem i min vokabulär, t ex; vill unga fröken ha en negerkyss. Någon som vet var sådana kan inhandlas?

Chokladkyss, menar du? I varje finare välsorterad konfektyrbutik. Säljs i lösvikt. Fint ska det va!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag är inte så värst pk. Negerboll säger jag hela tiden och nu när jag vet att det finns negerkyssar ska jag göra vad jag kan för att pressa in även dem i min vokabulär, t ex; vill unga fröken ha en negerkyss. Någon som vet var sådana kan inhandlas?

Det är bara senaste halvåret som jag reagerat på att det finns ett uttryck och för mig helt nytt påfund som kallas "politiskt korrekt". Vad fasen är det egentligen? Är det att man tycker som de som är i regeringsställning för tillfället? Så när Socialdemokraterna regerade så var det politiskt korrekt att alltid tycka som dem och när Borgarna regerar så måste man tycka så. Att aldrig ha en egen åsikt som bryter mot mönstret m.a.o.?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag är inte så värst pk. Negerboll säger jag hela tiden och nu när jag vet att det finns negerkyssar ska jag göra vad jag kan för att pressa in även dem i min vokabulär, t ex; vill unga fröken ha en negerkyss. Någon som vet var sådana kan inhandlas?

den stora frågan är vad vi ska kalla arraksbollen

Link to comment
Dela på andra sajter

Back on topic.

Hittade en gammal mustaschbild på mig själv i en bortglömd vrå av datorn. Något år gammal men ändå! Tror jag bar muschen en dag eller två.

När jag var yngre var jag ruskigt lik frank zappa i mustasch, hår- och ansiktsstil. Tror det gått över men går fortfarande att se spår av på detta kort.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...