laxlaxlax Postat 19 december 2010 Trådstartare Postat 19 december 2010 (redigerat) Analogskägget halvfärdigt. Blir mer skurkaktig & muskig än jag egentligen vill. Nu åker det väck! Redigerat 19 december 2010 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 19 december 2010 Trådstartare Postat 19 december 2010 Hur gör du med hästsvansen? Den stannar. Satsar på vampyr-hårsvall tills om något år.
Fidden Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 mitt åkte förra torsdagen. blev jobbigt när det skulle rinna en massa snor.
SadamJR Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 mitt åkte förra torsdagen. blev jobbigt när det skulle rinna en massa snor. Har själv ett tvåveckorsspret som måste av nu, samtidigt som jag har varit förkyld och snorig i evigheter. Är alldeles skinnflådd under snoken. Jag gruvar mig.
therocker Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Jupp! Skulle va skitkul med en "skäggbilddagbokstråd" där vi följer varandras skäggväxt och den som rakar sig först förlorar!!
laxlaxlax Postat 24 december 2010 Trådstartare Postat 24 december 2010 Jupp! Skulle va skitkul med en "skäggbilddagbokstråd" där vi följer varandras skäggväxt och den som rakar sig först förlorar!! Manlig förbrödning i sin renaste form.. skäggtävling.. Måste dock tänka på hustruletandet. Inga kvinns kollar åt mitt håll när jag har skägg och ni andra har ju ert på det torra vad gäller den saken. Ho's before Beard!
SadamJR Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Manlig förbrödning i sin renaste form.. skäggtävling.. Måste dock tänka på hustruletandet. Inga kvinns kollar åt mitt håll när jag har skägg och ni andra har ju ert på det torra vad gäller den saken. Ho's before Beard! Är du säker på det? Har fått för mig att andelen ensamstående män är ganska stor på detta forum. Menar du alltså att det beror på skägget?
laxlaxlax Postat 24 december 2010 Trådstartare Postat 24 december 2010 Är du säker på det? Har fått för mig att andelen ensamstående män är ganska stor på detta forum. Tror du? Upplever att rätt många har frugor och barn osv. Men det kanske är ett falsarium.. Vi kanske borde starta en kom i form-tråd och ge varandra tips på rakvatten, romantiska repliker och peppa på dagliga rygglyft istället.
therocker Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Jag behöver rygglyft! Håller på att säcka ihop...kanske blir ensamstående en dag om man inte skärper till sig.
drloop (oregistrerad) Postat 26 december 2010 Postat 26 december 2010 Skäggig igen. Nu är frågan hur mycket skägg man skall ha...
Neosus Postat 26 december 2010 Postat 26 december 2010 (redigerat) Allt mitt har hamnat på hakan 🤪 ...fast det syns inte på bilden.... 😑 Redigerat 26 december 2010 av Neosus
laxlaxlax Postat 26 december 2010 Trådstartare Postat 26 december 2010 Skäggig igen. Nu är frågan hur mycket skägg man skall ha... Lagom för att det inte ska bli några kamfiltereffekter?
SadamJR Postat 26 december 2010 Postat 26 december 2010 relativt nyansad...gitarren nymålad Du ser ut precis som Paul jr som bygger motorcyklar på discovery channel.
slejnard Postat 27 december 2010 Postat 27 december 2010 Du ser ut precis som Paul jr som bygger motorcyklar på discovery channel. mmm...hur ser du ut?
laxlaxlax Postat 27 december 2010 Trådstartare Postat 27 december 2010 Stiligt skägg Slejnard. Gillart. Kör du alltid den stilen eller behåller du på kinderna ibland? mustasch?
slejnard Postat 27 december 2010 Postat 27 december 2010 Tack. Just nu har jag kinderna också. Enbart mustasch var längesen. Skepparkrans nångång.
SadamJR Postat 27 december 2010 Postat 27 december 2010 mmm...hur ser du ut? Är inte alls lika snygg.
slejnard Postat 27 december 2010 Postat 27 december 2010 Är inte alls lika snygg. Du är bra som du är (tror jag), skägg eller inte så är det insidan som räknas ☺️
laxlaxlax Postat 28 december 2010 Trådstartare Postat 28 december 2010 Du är bra som du är (tror jag), skägg eller inte så är det insidan som räknas ☺️ Fint sagt slejnard! Vi kanske borde börja prata om våra inre skägg istället! 🙂 Mitt är tättväxande, rakt, sammetsmjukt och reflekterar solljuset i indigotoner.
®offe Postat 28 december 2010 Postat 28 december 2010 mitt åkte förra torsdagen. blev jobbigt när det skulle rinna en massa snor. Mäh, det är ju därför man har det! Kallas ju inte för inte för snorbroms! Det är ju bättre att det stannar i mustaschen istället för att rinna ner i munnen. Då blir det sådana äckliga snorbubblor när du pratar, och det är tydligen grymt oattraktivt! Inte för att en snorig mustasch är hetast på krogen, men när snoret stelnat kan man tro att det är vax. ODLA - ODLA - ODLA - ODLA !
SadamJR Postat 28 december 2010 Postat 28 december 2010 Fint sagt slejnard! Vi kanske borde börja prata om våra inre skägg istället! 🙂 Mitt är tättväxande, rakt, sammetsmjukt och reflekterar solljuset i indigotoner. Det värsta är ändå om skägget växer inåt och förkväver en. Det lär finnas förbannelser som går ut på det.
drloop (oregistrerad) Postat 28 december 2010 Postat 28 december 2010 Inser att slej, laxen och joachime outperfomar mitt skägg rejält. Jag får fundera på hur jag skall göra nu...
laxlaxlax Postat 29 december 2010 Trådstartare Postat 29 december 2010 Jag får fundera på hur jag skall göra nu... Var klämmer skon? Är det för tunt? Mustasch? Och nu tycker jag inte vi ska mäta skägg utan snarare peppa varandra..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.