laxlaxlax Postat 26 oktober 2010 Postat 26 oktober 2010 det är frågan.. Nån som har tänkt till lite extra såhär i senhösten? Jag står i valet & rakbladet.. 1
laxlaxlax Postat 26 oktober 2010 Trådstartare Postat 26 oktober 2010 Det börjar bli långt. Vad kör du på, dingbats? 1
Dingbats Postat 26 oktober 2010 Postat 26 oktober 2010 varierande längd på frisyren och alltid slätrakat. men jag får heller inget ordentligt skägg att tala om.
therocker Postat 26 oktober 2010 Postat 26 oktober 2010 Tycker du ska ha skägg, men i så fall ett riktigt skägg och inget annat. Har provat men det börjar alltid klia så förjävligt på halsen efter ett tag så då ryker det, och fega genom att bara raka halsen bär emot.
Neosus Postat 26 oktober 2010 Postat 26 oktober 2010 Beror på om de e skäggkrans eller om de e muffskydd man pratar om. Passar lixom olika!
therocker Postat 26 oktober 2010 Postat 26 oktober 2010 Eller så ska du lägga allt krut på håret, kan ju bli lite mycket av det goda annars.
laxlaxlax Postat 26 oktober 2010 Trådstartare Postat 26 oktober 2010 (redigerat) Skott på öppet mål: vs Och får alltid skäggkris när jag ser Olof Mellberg.. Vad kör du, therocker? Redigerat 26 oktober 2010 av laxlaxlax 1
Vallhagen Postat 26 oktober 2010 Postat 26 oktober 2010 Kör som jag, både och. Hej o välkommen till halv skägg varannan vecka. Rakar man sig för ofta så blir man alldeles för ung. Det är en billig njutning att vara nyrakad, men fest varje dag blir vardag. osv. En del kör med 3mmtrimmer. jävla idioti. Då får man ju varken eller.
Neosus Postat 26 oktober 2010 Postat 26 oktober 2010 Själv kör jag hakskägg och musch och rakat resten. Passar skitbra på mig. Jävligt snygg e ja.. 🥰😊
debatt Postat 27 oktober 2010 Postat 27 oktober 2010 (redigerat) Skägg liksom annan kroppsbehårig är en kvarleva hos de som fortfarande är i det primitiva djurstadiet i sin kosmiska utveckling och som mest styrs av sina lustar. Ibland kan det tyda på komplex också, antingen över begynnande dubbelhaka eller utdragna kindtänder, där man tycker att skägg avleder uppmärksamheten från dessa estestiskt mindre tilltalande förhållanden, precis som en mustasch kan dölja en harmynthet. 😐 (ironi) Redigerat 27 oktober 2010 av debatt
Fidden Postat 27 oktober 2010 Postat 27 oktober 2010 SKÄGG! Funderar själv på att skaffa ett, trots att man inte får ha det på mitt jobb. Iallafall inte utan skäggskydd. Det är tydligen en kontamineringsrisk.
Vallhagen Postat 27 oktober 2010 Postat 27 oktober 2010 SKÄGG! Funderar själv på att skaffa ett, trots att man inte får ha det på mitt jobb. Iallafall inte utan skäggskydd. Det är tydligen en kontamineringsrisk. Finns det en maxgräns då? 2 mm är ok, men inte 4?
Fidden Postat 27 oktober 2010 Postat 27 oktober 2010 Finns det en maxgräns då? 2 mm är ok, men inte 4? nja, tror inte det. det räcker att man glömmer raka sig två dagar, så kommer nån och påpekar att man minsann måste ha det där skyddet 😏
debatt Postat 27 oktober 2010 Postat 27 oktober 2010 Hur gör ni på julfesten då? Vem är tomte? Hur många ZZ top-fans jobbar där?
slejnard Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 nja, tror inte det. det räcker att man glömmer raka sig två dagar, så kommer nån och påpekar att man minsann måste ha det där skyddet 😏 Göm skägget under en halsduk så ser inte dina jobbarkompisar..😮
debatt Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Odla extra mycket könshår och låt det sticka ut genom gylfen och över bältet.
Neosus Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Odla extra mycket könshår och låt det sticka ut genom gylfen och över bältet. Blir det tillräckligt långt så kan man använda det som musch... 😑
Fidden Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Göm skägget under en halsduk så ser inte dina jobbarkompisar..😮 får införa scarfs som en del av uniformen.
Anjou Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Det är ju fan att mitt skägg blir rött när jag inte är rödhårig. Jag brukar intala mig att det är guldfärgat, men efter en månad är det inget snack....det är rött, och då brukar det åka av. Inte för att rött är fult, utan för att det liksom skär sig mot resten av mig.
debatt Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Det är ju fan att mitt skägg blir rött när jag inte är rödhårig. Jag brukar intala mig att det är guldfärgat, men efter en månad är det inget snack....det är rött, och då brukar det åka av. Inte för att rött är fult, utan för att det liksom skär sig mot resten av mig. Folk lär undra vad du färgar.
Anjou Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Ja:) Ett alternativ är ju att raka skallen och ögonbrynen, då är det lugnt. Hur är det med fittskägg? Är det på modet igen?
debatt Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Jag funderar på mustasch som börjar där munnen tar slut och går nedåt mot hakan. Tony Bellamy-like r.i.p.
laxlaxlax Postat 31 oktober 2010 Trådstartare Postat 31 oktober 2010 Odla extra mycket könshår och låt det sticka ut genom gylfen och över bältet. För fasen Debatt.. har inte vi som är vuxna ett ansvar att inte säga sådana grejjer? Tänk på etiketten!
laxlaxlax Postat 31 oktober 2010 Trådstartare Postat 31 oktober 2010 Förresten har jag påbörjat skägget. Fyradagars är jobbigt, ser mest sluskig ut för tillfället.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.