Jump to content
Annons

Hur tar jag bort mitt konto?

Recommended Posts

produ7 (oregistrerad)
Postat

Jag skulle vilja veta hur jag tar bort mitt konto. Är det någon som vet hur man gör?

Annons
produ7 (oregistrerad)
Postat

Men vad fan. Hur kontaktar man någon moderator?

produ7 (oregistrerad)
Postat

tack för svaren

Postat

Ja, kontot kan fixas så att varken du eller någon kan logga in på det,

man vad är vitsen med det? 😳

Det man i så fall skulle vilja är väl istället att allt raderas.

Postat

Fast det går att ta bort hela kontot så att alla inlägg försvinner oxå.

Nej. Det vägrade de göra i mitt fall.

Jag hade för stor betydelse. Piss.

produ7 (oregistrerad)
Postat

Nej det är väl som ni säger, det går inte. Har fortfarande inte fått något svar. Finns det någon annan man kan kontakta?

Postat

Nej det är väl som ni säger, det går inte. Har fortfarande inte fått något svar. Finns det någon annan man kan kontakta?

Är det inte bara så enkelt som att inte logga in igen? Alternativt skapa en ny användare? Vadan denna dramatik?

Postat

det går inte. Har fortfarande inte fått något svar. Finns det någon annan man kan kontakta?

Nej! Och en anledning skulle kunna vara att du lider av s.k. Multiple BB Account Disorder (MBBAD). Om så är fallet har ju ditt kontoavslut ytterst låg prioritet.

Och i så fall är det bara att gilla läget!

Fråga debatt, han vet.

produ7 (oregistrerad)
Postat

tack för svaren. Jag får väl ha kvar mitt konto. Vill inte ha några mail och sådant. Multiple BB Account Disorder har jag ingen aning om vad det är.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.