oblivian Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Hej på er alla musik galningar! Efter länge ha famlat omkring i mörkret så kom jag äntligen hit. Jag heter Henrik Olausson & kommer från småland. Äger en studio där jag sitter o försörjer mej på diverse demo band och mindre skiv produktioner sedan 5 år tillbaks. På fritiden gör jag det jag gillar mest, sitta med synthar och Reason. Där blir det väl mest lite åt Trance/Techno/Dance hållet med vissa Club influenser ibland. Om det är någon som vill veta mer om vad jag har för saker i studion eller bara rent allmänt så får ni gärna mejla eller fråga mej här på forumet jag hjälper gärna dom som behöver om jag kan, precis som jag hoppas få hjälp om jag behöver. Om det är någon som vill höra mina alster så går det oxå att ordna. Ska försöka hitta nåt bra ställe att lägga upp låtar på så man kan lägga länkar i forumet oxå. Har även lite vänner här på forumet, Scarved är min lille bror till att börja med sen är jag kompis med Addic59 & Bagge så om de inte går att få tag på mej går de alltid att prata med dom om det skulle vara något speciellt. Tack för mej! Ta en kopp kaffe, kick back and relax! /henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kallekanin Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Ta en kopp kaffe, kick back and relax!/henke En jolt å en snus e duger väl också? btw, välkommen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Willkommen herein!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Ta en kopp kaffe, kick back and relax!/henke En jolt å en snus e duger väl också? btw, välkommen! 😉 Willkommen herein!!! Joint? Heroin? Skärpning nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Joint? Heroin? Skärpning nu. 😉 Välkommenn hit Oblivian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Välkommen Henke =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Tjenare! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soda_jam Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Hej å välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Välkommen, snus är som godis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Hellu lu! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Ta en kopp kaffe, kick back and relax!/henke En jolt å en snus e duger väl också? btw, välkommen! 🙂 Pärschk --- en hojt! Välkommen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Hjärtligt välkommen!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Hejhej! Och jo, utrustningslistor borde nästan va obligatoriska i presentationer tycker jag... Åtminstone vad man har får några synthar...!! 🙂 Låtar lägger du upp i "Demoinspelningsdelen" av forumet, men det visste du nog. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 welcome... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Hoj och välkommen 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Välkommen ut ur tunneln ! Gnugga dina trötta ögon vaken och lek med oss. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Haj som tösken sajor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Tja ba!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 En jolt å en snus e duger väl också? btw, välkommen! 😕 Jolt?? Det smakar ju skit! Men det e klart.....gillar man skit så! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.