Kokerskan Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 (redigerat) Hejsan! Jag är en tjej på 20 år från Varberg som är sugen på nya utmaningar inom sången. Har sjungit en del de senaste 7 åren, både på scen och i studio. Har även gått hos sångpedagog i 5 år, där jag fått testa på olika genrer, allt från pop, rock, klassiskt till olika varianter av opera. Om någon söker en sångerska som är sugen på de flesta genrer, så hör av er till mig! Här är lite exempel på hur jag kan låta: www.myspace.com/olofberggren (Jag sjunger haze, undenied och georgia on my mind.) Här är lite andra genrer också, men dock sämre ljud: MVH Paulina Johansson Redigerat 24 oktober 2010 av Kokerskan
Johnny Boi Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Hej! Lät bra, hoppas du hittar givande samarbeten! Var bara tvungen att flika in att titeln på tråden vart lite smårolig. 😉
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Du glömde väl att skriva var du befinner dig? =)
slejnard Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Tjao....finns säkert många här att samarbeta med....en del undrar kanske hur bred du är på en skala^_^ ( sorry för kasst skämt men kunde inte hålla mig..)
kardo Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 (redigerat) en del undrar kanske hur bred du är på en skala Nä inte jag! Redigerat 23 oktober 2010 av kardo
Kokerskan Postat 23 oktober 2010 Trådstartare Postat 23 oktober 2010 Haha, jag tyckte också det lät kul när jag skrev det, men jag vet inte riktigt hur jag skulle uttrycka mig annars. Jag befinner mig i Varberg (8 mil söder om Göteborg). MVH Paulina
debatt Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Sångpedagog fem år - bra! Jag tyckte du sjöng riktigt bra! Däremot har jag svårt för produktioner med knaster. 🙂
slejnard Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 lite humor skadar ej sa fabbro slejj å hejj...😛
Kokerskan Postat 24 oktober 2010 Trådstartare Postat 24 oktober 2010 Tack tack 🙂 Ja, man kan inte tycka om allt 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.