Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
pme (oregistrerad)
Postat

Drivrutinerna funkar inte som de ska till min dator..Vilket jag tycker är väldigt viktigt om man ska spela in..

Apropå akustikbehandling så är där auralex på ingång, dock bara ett startup kit, behöver jag mer så får jag fixa det då...Rummet ärcirka 20kvd så det är svårt att veta hur mycket jag behöver..

Inget annat som spökar i din hårdvara? Risken är då nämligen ganska stor att även nästa ljudkort kommer att ha samma problem.

BJORNANDERSSON (oregistrerad)
Postat

Det var aldrig så när jag hade mitt gamla ljudkort och tomtarna på m-audio har bekräftat att det är drivrutinsfel..Och inte fan verkar dom lösa det iheller...

pme (oregistrerad)
Postat

Det var aldrig så när jag hade mitt gamla ljudkort och tomtarna på m-audio har bekräftat att det är drivrutinsfel..Och inte fan verkar dom lösa det iheller...

Trist men jag känner igen fenomenet från midiman som är en del av m-audio.

Postat

Mic. Se electronics X1, Gemeni, Se 4

preamps. Neve 4073, neve 1073, ampex PR10, La 4, 1176

Kommer snart 2 stycken Ampex 350

Ljudkort. RME 800

Lyssning Adam A7

Postat

Mic. Se electronics X1, Gemeni, Se 4

preamps. Neve 4073, neve 1073, ampex PR10, La 4, 1176

Kommer snart 2 stycken Ampex 350

Ljudkort. RME 800

Lyssning Adam A7

post-14470-007579700 1287904289_thumb.jpg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.