susy (oregistrerad) Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 (redigerat) Inte aktuellt längre Jag har insett att jag är helt tondöv. Eller så så är det så att jag inte orkar öva Jag behöver någon som kan spela Fills och Solon på dom här två låtarna. http://www.creamcheese.se/The_Kapten_Karlsson/Just_nu.html Det är lite annat på den sidan också men ni hittar nog. Söker inte något finlir. Hellre attityd och vilt. Vill du ha betalt så betalar jag. Maila : creamcheese@bredband.net Susy Redigerat 31 oktober 2010 av susy
slejnard Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 Mmm..jag är hyfsad på sån SKIT men har inte tid....så det finns säkert andra som hjälper..☺️
pxm Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 (redigerat) Kolla din post här på forumet.. . Redigerat 22 oktober 2010 av pxm
susy (oregistrerad) Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 Kolla din post här på forumet.. . OK ! Fredagstrött, ny här och missade det totalt. Återkommer straxt. Tack ! Susy
susy (oregistrerad) Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 Så.....För att göra det enkelt. Jag är ingen audiofil, eller vad det heter. Kunde Beatles så kan jag. Skicka ett blankt e-post till: creamcheese@bredband.net så skickar jag låtarna som mp3. spela in till dom. När du är klar så drar du ner volymen på mp3-filen efter början. Bara så jag kan synka sen. Kör rent, inga kompressorer eller ekon. skicka som mp3 eller vav till: creamcheese@bredband.net Tala om ifall du vill ha betalt redan i första e-posten, så jag vet. Kör hårt ! Susy
pxm Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 (redigerat) okey sätt in en miljon på mitt konto innan midnatt så...nej då, jag bara skojjar- skicka mig filerna så får vi som om jag kommer fram med något användbart helt gratis.. Redigerat 22 oktober 2010 av pxm
susy (oregistrerad) Postat 22 oktober 2010 Postat 22 oktober 2010 Du har min mailadress i dina meddelanden nu. Och du ska ha fått två låtar ? Hoppas det blir bra. Susy
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.