Jump to content
Annons

Iphone 4, så billiga?


hilarynous (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Jag hittade bara en mobiltelefon,det är stil, är mycket lik med iPhone 4, men priset är lågt. Så jag tvivlar på det. Är det en riktig? Så billiga?

Förmodligen lika fina som klockor av märket Rolekks. Dom blänker ju och glaset är av äkta mineralglas...

EDIT;

kollade in videon... den verkar vara hyfsat mycke segare än iPhone 4, ingen HD-kamerafunktion, hur är det med multfunktion?

Ser helt enkelt ut som en helt vanlig telefon, dock lite större och med iPhone-look... Jag kan ha helt fel, men kom gärna med en utvärdering om du köper den. Men testa inte en riktig iPhone efter att du har köpt dendär, då blir du nog lite besviken 😄

Redigerat av Umemagnus
Link to comment
Dela på andra sajter

MacWorld: Air Phone No 4 - Så usel är en piratkopia

...så tafatt att vi saknar ord.
...det är svårt förstå att det går att tillverka något så dåligt
Platsen för sim-kortet sitter inte på sidan som på iPhone 4, istället har man målat dit en lucka som ser ut precis som på originalet. Det tog oss en stunds pillande att inse detta och kom skamset till insikt om att sim-hållaren sitter bredvid batteriet.
Det är dock intressant att ett företag lagt ned så mycket energi på att bygga en kopia som inte bara är dålig, den är helt oduglig där nästan ingenting på telefonen fungerar alls.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
dwlong (oregistrerad)

Jag vill köpa en mobiltelefon, rekommenderade min vän mig den här telefonen:http://www.everbuying.com/Airphone-NO-4-Dual-Cards-Quad-Band-Wifi-Java-FM-Touch-Screen-Cell-Phone-Black-p-30663.html

Det ser bra ut, det är stil, som iPhone 4,

men det har ett mycket attraktivt pris, så jag blev mycket förvånad, och mycket tveksamma,

Det är sant iPhone 4?

Redigerat av Olsberg
Slår ihop med tidigare ämne
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade bara en mobiltelefon,det är stil, är mycket lik med iPhone 4, men priset är lågt. Så jag tvivlar på det. Är det en riktig? Så billiga?

Jag vill köpa en mobiltelefon, rekommenderade min vän mig den här telefonen:http://www.everbuying.com/Airphone-NO-4-Dual-Cards-Quad-Band-Wifi-Java-FM-Touch-Screen-Cell-Phone-Black-p-30663.html

Det ser bra ut, det är stil, som iPhone 4,

men det har ett mycket attraktivt pris, så jag blev mycket förvånad, och mycket tveksamma,

Det är sant iPhone 4?

1. Samma typ av formulering

2. Samma grammatiska fel

3. Båda är nyregistrerade och har endast skrivit ett inlägg.

= Samma person. Flera konton inte tillåtna, raderar konton.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...