Tokas Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Vafasen! Jag trodde att jag skulle vara skitfräck med att göra min presentation på inlägg nummer 1000, och så kommer du här och förstör allting med nånting ännu mäktigare. 😉 Jaja, jag tänker väll ut nåntting... eller ingenting. 😛
insolitus Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ehm...Välkommen! 😉 Min avatar är i alla fall jag på riktigt!
MusicNixon Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ehm...Välkommen! 😎 Min avatar är i alla fall jag på riktigt! Min också! 😉 Välkommen!!
Håkan Ekberg Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 Mitt "Hej och välkommen!" känns lite malplacerat till någon som har varit med längre än en själv. Håkan
D Vibe Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Känns dumt att säga välkommen när du varit här många gånger längre än vad jag varit, men iallafall, trevligt med en presentation 😕... Och din studio vill jag ha 😉 /Daniel
merbid Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Jag hade kunnat svära på att det var du på din bild! 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.