Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja nu har jag skaffat ett US-1641 å tänkte nu jävlar ska det bli spela in av här men när allt är installerat och jag ska sätta igång märker jag att det bara finns TVÅ ingångar och TVÅ utgångar inne i VST Audio System. Jag har alltså valt US-1641 som drivrutin...

Jag följde manualen slaviskt för att få allt rätt, och på bilden i manualen så finns alla ingångar och utgångar.

Men när jag gjorde samma sak finns BARA Mono In 1 och Mono In 2.

ALLTSÅ HJÄLP!!!!

JAg hittar inget om det nån annastans

Annons
Postat

Just ja, dom går varken att spela in på eller lyssna med så dom är helt jävla värdelösa.

Varför ska det alltid bara krångla för en själv medans alla andra verkar glida hur lätt som helst? 😛 hahaha

Postat (redigerat)

? Läs manualen kanske eller cubase manual eller kolla på google =)

Visa skärmdump på panelen som visar hur kanalerna kopplas...

Typ denna:

VST%20Connections.jpg

Redigerat av Polder
Postat

JA JAG VET att man ska trycka på den knappen.

Men det kom ändå inga fler än mono in 1 och mono in 2.

Nu har det löst sig men nu kan jag ändå bara spela in med mickkanalerna, och inte linekanalerna.

Jag hör min lineade gitarrförstärkare, men Cubase tar inte emot signalen. Och JA JAG HAR RÄTT INGÅNGSKANALER VALDA

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.