Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TC Electronic sänker sina priser på TDM-plugins.

Är själv sugen på Harmony4 som nu går för 149 Euro istället för 799 Euro (+moms). Är det någon som jobbat med den och vill ge ett omdöme ?

tc_helicon___harmony4_tdm.jpg

Hela listan hittar ni här

Annons
Postat

Jag har den pluggen. Skicka en röstinspelning och vilken tonart den går i så kan du få tillbaka en fil med pluggen om du undrar hur den låter.

MVH

Anders

Postat

Kollade listan...skulle nog hellre rekommendera deras MD3 än Harmony 4. MD3 använder jag betydligt oftare än vad jag tycker Harmony 4 funkar.

MVH

Anders

Postat

Såg att man kunde få den som 10-dagars demo till Ilok så jag skall utvärdera den när jag har lite mer tid.

Vad är det som gör att du inte tycker den är så användbar ? Och hur kommer det sig att du investerat i dem från början då de har kostat en hel innan ?

Har försökt googla för att se om den används frekvent i popbranschen för att skapa sounds. den var ju inte tänkt till hemstudiomarkanden med tanke på prissättningen.

Mattias

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.