frostbubblan (oregistrerad) Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Den norska tågresenären: - Varför står vi still? Konduktören: - Vi väntar på ström. Den norska tågresenären: - Kan inte han ta nästa tåg?
laxlaxlax Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Vallhagen, vad ska du ha skämten till? Föreställer mig nåt skolrelaterat i ämneslaget för NV?
Vallhagen Postat 23 oktober 2010 Trådstartare Postat 23 oktober 2010 Vallhagen, vad ska du ha skämten till? Föreställer mig nåt skolrelaterat i ämneslaget för NV? Du gissar nära, jag pysslar med något under högakademisk flagg, där man "absolut inte får skämta", så jag kände mig tvungen. Du kan få hela storyn om någon månad, om intresse kvarstår då🙂 tjing
slejnard Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 hmmm....ett kul skämt....kan ju vara tex EL---((schock?)) .....eller El.----------------------------------------------------ledning----------------------( långa eller korta beror på i vilket perspektiv man kollar på saker ;😉).....hajjar du??🥰 eller eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ??Ektrisitet!!!...hihiiih....sprak å gnister månne:o.....ptjaaa det går att hitta på hur många skämt som helst Om man VILL! 😄
slejnard Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Snackat med bobban, Slejnard? Mmm...finns kvar i sinnet,,..😉
laxlaxlax Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 Du gissar nära, jag pysslar med något under högakademisk flagg, där man "absolut inte får skämta", så jag kände mig tvungen. Du kan få hela storyn om någon månad, om intresse kvarstår då🙂 tjing Intresse kvarstår!
Fidden Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 Jag gick elprogrammet i 3 år, fast det gav inget. Det visade sig att jag var dyselektriker.
Fidden Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 Vad är det som är grått och frasigt och hänger från taket? En amatörelektriker.
Overkill Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 Jag gick elprogrammet i 3 år, fast det gav inget. Det visade sig att jag var dyselektriker. Eller bara eländig.
Fidden Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 Eller bara eländig. kanske. följde mest strömmen.
therocker Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 Har ni hört att Maria Wetterstrand och Peter Erixon ska starta ett syntpopband som dom tänkte kalla för windkraftwerk....
laxlaxlax Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 Har ni hört att Maria Wetterstrand och Peter Erixon ska starta ett syntpopband som dom tänkte kalla för windkraftwerk.... hahahaha!
Valle Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 kanske. följde mest strömmen. Det visar bara att du är socialt komponent. Nääääää... Fan, vad dåligt!
oioioi Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Elektriker gör det i 3 faser - med spänning, utan motstånd, och ohm och ohm igen... Vilken krydda är elektrikernas favorit? - Kan-el
Vallhagen Postat 1 november 2010 Trådstartare Postat 1 november 2010 Vilken krydda är elektrikernas favorit? - Kan-el Yes! Där är den! Ohhhhhhhh va dåligt! 😄😆
therocker Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Kanske ska starta upp en skämt festival? Verkar finnas underlag här på forumet 😉
Dingbats Postat 1 november 2010 Postat 1 november 2010 Kanske ska starta upp en skämt festival? Verkar finnas underlag här på forumet 😉 El-ler hur!
oioioi Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 - Varför badar du i den här porlande bäcken? - Som elektriker älskar jag watten med ström i!
Jerry P Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 - Varför badar du i den här porlande bäcken? - Som elektriker älskar jag watten med ström i! Den var så dålig så den blev rolig 🙂
Hazard Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Denna diskussion verkar vara lite ur fas... Den leder liksom ingen vart... Vad skulle hända Ohm man tillförde lite spänning... Eller stöter man bara på motstånd då...
slejnard Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Inget skämt men det finns affärer som heter elkedjan och de som heter El-lingsson samt El-ljusspår☺️
oioioi Postat 7 november 2010 Postat 7 november 2010 - Är din pappa elektriker? - Nä, men han har watt.
Hellpig Postat 28 januari 2011 Postat 28 januari 2011 ...och fortfarande ingen förklaring? Fast nivån var så låg att det blev riktigt roligt! 😄
tordA Postat 29 januari 2011 Postat 29 januari 2011 såg ni elbilen som fick sladd slog en volt och for ner i strömmen ? man kan lugnt säga att det inte gick åt skogen !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.