Jump to content
Annons

Recommended Posts

frostbubblan (oregistrerad)
Postat

Den norska tågresenären: - Varför står vi still?

Konduktören: - Vi väntar på ström.

Den norska tågresenären: - Kan inte han ta nästa tåg?

Annons
Postat

Vallhagen, vad ska du ha skämten till? Föreställer mig nåt skolrelaterat i ämneslaget för NV?

Du gissar nära, jag pysslar med något under högakademisk flagg, där man "absolut inte får skämta", så jag kände mig tvungen. Du kan få hela storyn om någon månad, om intresse kvarstår då🙂

tjing

Postat

hmmm....ett kul skämt....kan ju vara tex EL---((schock?)) .....eller El.----------------------------------------------------ledning----------------------( långa eller korta beror på i vilket perspektiv man kollar på saker ;😉).....hajjar du??🥰 eller eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ??Ektrisitet!!!...hihiiih....sprak å gnister månne:o.....ptjaaa det går att hitta på hur många skämt som helst Om man VILL! 😄

Postat

Du gissar nära, jag pysslar med något under högakademisk flagg, där man "absolut inte får skämta", så jag kände mig tvungen. Du kan få hela storyn om någon månad, om intresse kvarstår då🙂

tjing

Intresse kvarstår!

Postat

Har ni hört att Maria Wetterstrand och Peter Erixon ska starta ett syntpopband som dom tänkte kalla för windkraftwerk....

Postat

kanske. följde mest strömmen.

Det visar bara att du är socialt komponent.

Nääääää... Fan, vad dåligt!

Postat

Elektriker gör det i 3 faser - med spänning, utan motstånd, och ohm och ohm igen...

Vilken krydda är elektrikernas favorit?

- Kan-el

Postat

- Varför badar du i den här porlande bäcken?

- Som elektriker älskar jag watten med ström i!

Den var så dålig så den blev rolig 🙂

Postat

Denna diskussion verkar vara lite ur fas...

Den leder liksom ingen vart...

Vad skulle hända Ohm man tillförde lite spänning...

Eller stöter man bara på motstånd då...

• 2 månader senare...
Postat

...och fortfarande ingen förklaring? Fast nivån var så låg att det blev riktigt roligt! 😄

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.