maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Så här står det när jag försöker ladda en pianosampling i reason: ---------------------------- Bad Patch format. The selected file is in the wrong format or corrupt. --------------------------- Och jag har ändå använt den rätt nyligen. Alla andra samplingar fungerar ( Rhodes, Synthpiano etc ) Det är bara Grandpiano och Brightpiano som är dött. varför?
patrik Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Prova att bara kopiera Factory banken från CD'n igen och skriv över den gamla. Kan funka. Kanske ta och köra en defrag på hårddisken också när du ändå är igång. Vet inte om det hjälper men det kan ju vara något fragment som hamnat fel, who knows.
Piffen Postat 5 mars 2004 Postat 5 mars 2004 Grattis. 🙂 Pröva att ominstallera Reason... Eller om du inte orkar så kan du ladda en låt där den samplingen funkar och helt enkelt kopiera samplern från den låten till den låt du håller på med för tillfället... Det brukade funka för mig när orchstringsen (ursäkta försvenskandet) inte funkade förr. Fast det är väldigt omständigt. Lycka till 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.