Tyler (oregistrerad) Postat 16 oktober 2010 Postat 16 oktober 2010 hej alla, jag är då ny på forumet.. jag går gymnasiet & är intresserad av musik & då framförallt industrial ebm etc. jag har tänkt börja spela in snart, själv då, men kan inte så mycket om inspelning och har inget (alltså, ljudkort, program etc) så jag har tänkt köpa in eller på annat sätt skaffa det jag behöver.. ja och tänkte att jag skulle gå med här då jag har mycket frågor och ingen direkt koll! ☺️
Totmusic Postat 16 oktober 2010 Postat 16 oktober 2010 Välkommen Tyler ⚠️ Böra med att använda sökmotorn och kolla runt vad andra har frågat om, när det gäller ljudkort mm. Det är den vanligaste av frågor och inte heller helt lätt, så får du en hel del kött på benen.
Tyler (oregistrerad) Postat 16 oktober 2010 Postat 16 oktober 2010 tack 🙂 ja jag har sökt runt lite på forumet, är dock något svårt att fatta ibland då det är så många ord jag inte vet vad de står för (typiska ord för inspelningsbranchen då) men det lär jag väl lära mig om ett tag.
Jerry P Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Välkommen! Ja, lära sig termer och sånt kan kännas lite ovanligt i början. Men så var det väl också när man skulle fatta hur en dator fungerade? Läs och fråga är mitt tips!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.