Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag tycker att tvåtakt och superyngwie är kung på gitarr i det det här forumet....Det skulle vara kul att höra hur de tränar sitt gitarrspel.

:rolleyes:

• 3 år senare...
Annons
DrWizard (oregistrerad)
Postat

Knark, glöm inte knarket. laugh.gif

Asgarv Asgarv Asgarv!!!!!... 😄 They said LSD didn´t work two day´s in a row!, but we find out if you double the dose it does!... 😆 Alltså en sak är viktig att klargöra!, övning ger färdighet!, that´s it!.... Våra idoler spenderade sina tonår med gitarren i knät, Alltid!, därför ÄR dom Gudar!....Jag fattade snabbt att jag aldrig skulle bli nästa Gitarrlegend men jag satsade på få fram unika ljud ur strängarna i stället. Glöm inte att ACDC, Led Zeppelin,Black Sabbath,Free,Deep Purple, och andra band har byggt sin status med 3-4 ackord!.Att lära sig sitt instrument tar tid!, sedan skall man lära sig låtarna, lära sig att spela med ett band, men när man står på scen med en förstärkare på full volyme!, Det ÄR ett Monster!.... 😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.