pxm Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Jag tycker att tvåtakt och superyngwie är kung på gitarr i det det här forumet....Det skulle vara kul att höra hur de tränar sitt gitarrspel.
DrWizard (oregistrerad) Postat 29 mars 2014 Postat 29 mars 2014 Knark, glöm inte knarket. Asgarv Asgarv Asgarv!!!!!... 😄 They said LSD didn´t work two day´s in a row!, but we find out if you double the dose it does!... 😆 Alltså en sak är viktig att klargöra!, övning ger färdighet!, that´s it!.... Våra idoler spenderade sina tonår med gitarren i knät, Alltid!, därför ÄR dom Gudar!....Jag fattade snabbt att jag aldrig skulle bli nästa Gitarrlegend men jag satsade på få fram unika ljud ur strängarna i stället. Glöm inte att ACDC, Led Zeppelin,Black Sabbath,Free,Deep Purple, och andra band har byggt sin status med 3-4 ackord!.Att lära sig sitt instrument tar tid!, sedan skall man lära sig låtarna, lära sig att spela med ett band, men när man står på scen med en förstärkare på full volyme!, Det ÄR ett Monster!.... 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.