Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag har nu köpt en ärlig version av Cubase 5 för att kunna köra på min Mac. Dock så har jag endast kunnat öppna programmet ca 3 ggr av 30 försök då den hela tiden kraschar på "Contents". Jag har testat att ta bort Cubase 5 mapparna under bibliotek/preferences. Testat att reparera skiva och behörigheter. Utan lyckat resultat. Jag har även kontaktat support men dom kan inte komma på, dom skulle återkomma efter ha snackat me Steinberg.

Någon som stött på liknande? Tack på förhand.

Redigerat av Thorell
Annons
Postat
...då den hela tiden kraschar på "Contents".
Under startbilden? Den måste säga mer än bara ordet "Contents", vad laddas? HALion? VST-effekter?

Du har väl provat att flytta ut alla VST-effekter till en annan mapp tillfälligt?

Har du kört Skivverktyg och reparerat behörigheter?

Postat (redigerat)

Contents är efter pluggarna typ. Det står bara Contents. Jag har testat att reparera behörigheterna. Samt att flytta ut vst.

Något annat förslag?

Redigerat av Thorell

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.