basella Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 Jag undrar om det är någon som vet om man kan köra Zoom R16 tillsammans med cubase, alltså så jag får in ljudet direkt i programmet och inte behöver flytta minneskortet fram och tillbaka ? Hur gör man då i så fall ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 Finns där inget usb alternativ på dem? har för mig de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
basella Postat 15 oktober 2010 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2010 Jo det finns, men går det att i programmet cubase få till det så att jag ser det ljud som kommer in i portan direkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 Ja Det går om du har rätt Asio drivrutiner. Gå sedan in i devices och device setup och välj drivrutinen. så ska det nog gå skitbra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 oktober 2010 Dela Postat 15 oktober 2010 (redigerat) Dubbel postning Redigerat 15 oktober 2010 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.