debatt Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Hej! Petade lite med Facebook på uppmaning av en musikerkollega. Men jag är inte alls insatt. Vad jag märkte var att jag inte kunde klicka "lägg till som vän" hos någon person jag skulle vilja lägga till. Så det fungerade bara för en massa andra. Hur gör man då? Särskilt med tanke på att nämnda musikerkollega gett mig uppmaningen att göra det för honom också. Och jag kunde inte på begäran kommentera en låt för musikerkollegan heller. Hur gör man det? Direkt i anslutning under "spelaren" (play-funktionen), som finns på sidan, menar jag alltså. Där var flera andra personer som lagt synpunkter där. //:debatt
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Jag har aldrig råkat ut för att det inte går att klicka på "lägg till som vän", men du kan ju be honom lägga till dig som vän i så fall, och kolla om det funkar. Du kan inte kommentera förrän din vänförfrågan har blivit godkänd av honom.
spass Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 det låter som du endast skapat en artistprofil eller liknande och då kan du inte lägga till vänner du måste skapa en profil för din egen person
debatt Postat 14 oktober 2010 Trådstartare Postat 14 oktober 2010 Jag har aldrig råkat ut för att det inte går att klicka på "lägg till som vän", men du kan ju be honom lägga till dig som vän i så fall, och kolla om det funkar. Du kan inte kommentera förrän din vänförfrågan har blivit godkänd av honom. Nej, just det. Jag kan inte kommentera i detta läget, men då kan jag ju inte heller skriva och fråga om jag kan bli inlagd som vän heller? Det finns ju ingen "Lägg till Vän"-funktion på dennes sida. Men det finns det hos de flesta andra har jag sett.
debatt Postat 14 oktober 2010 Trådstartare Postat 14 oktober 2010 det låter som du endast skapat en artistprofil eller liknande och då kan du inte lägga till vänner du måste skapa en profil för din egen person Det finns en massa jag kan lägga till som jag inte är intresserad av.
spass Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Nej, just det. Jag kan inte kommentera i detta läget, men då kan jag ju inte heller skriva och fråga om jag kan bli inlagd som vän heller? Det finns ju ingen "Lägg till Vän"-funktion på dennes sida. Men det finns det hos de flesta andra har jag sett. man kan välja om det bara ska vara vänner som kan kommentera eller skicka meddelanden och man kan även välja vilka som ska kunna sända vänbegäran: alla eller vän till vän
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.