Piffen Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Tjaa... eftersom det skulle vara så trevligt med en presentation får ni en här, av mig 😄 Jag är en glad och ung, väldigt trevlig ung man från Göteborg som använder Reason 2.5 (för tillfället/än så länge) för att skapa musik. Jag har hållit på med denna ytterst hobbyartade sysselsättning i 4-5 år och jag började med Rebirth... 😄 Om någon nu minns det 😛 Fast om sanningen skall fram så använder jag det fortfarande ibland, det är ju förträffligt tillsammans med Reason! Så ja, nu är jag väl verkligen presenterad ordentligt 😄 ,eller? 😛
Neko Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Ja, det får väl duga 😄 Hoppas att du kommer trivas här!
®offe Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Jag är en glad och ung, väldigt trevlig ung man från Göteborg Jag är en sur gammal, väldigt sur gammal gubbe från stockholm! 😠 Men välkommen in i vårt gäng iallafall 😆 ®offe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.