Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Får väl stämma in i grattiskören!

GRATTIS!

Det var inga dåliga förebilder han har, grabben:

Ozzy Osbourne, Black Sabbath, Black Label Socaity, Entomb, ZZ Top, Iron Maiden, Dio, Judas Priest, Motörhead, Deep Purple, Pain, Exodus, Pantera, Nightwish, Mastodon, Hammerfall, Yngwie Malmsteen, B.B King and Slayer

...det finns hopp för framtiden...

Var väl sälv i 16-årsåldern när jag började lyssna på Sabbath och Deep Purple i början på 70-talet...och jag lyssnar fortfarande, drygt trettio år senare...när jag inte komponerar dansband eller söta små visor...Hammerfall och Iron Maiden har tillkommit på min lista på senare tid liksom B B King...

/Jan Olof

Postat

Grattis Laughing-Out-loudsson..hipphopphurrahurrahurrah 16 bopp och gitarrguru..vad händer härnäst? 125:a och svarta streck längs hela götgatan?..

Hoppas far din ger dig en smaskig tårta nu'rå 🙁

• 3 månader senare...
Postat (redigerat)

Hipphopphurajjj ....då är vi ute i god tid så du inte missar det på din 17:årsdag, 😆 sson

Redigerat av demoniqus
Postat

Gratulerar!

[ironi] Alltid bra med fler hårda själar i det här fjollelektroträsket! [/ironi]

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.