Jonnyboy1 Postat 10 oktober 2010 Postat 10 oktober 2010 Jag är en 19 år gammal sångare i Uppsala som söker ett band eller en producent att göra musik med. Jag är ambitiös som person. Jag söker främst band/musiker som sysslar med elektronisk musik, men även pop/rock är intressant. Mitt mål är att börja uppträda i Uppsala. Jag söker även producenter i Uppsala som vill jobba med mig. Ni behöver inte vara på någon hög nivå, bara ni är musikaliska. Jag tog studenten från estetiska programmet, musik i våras. Jag har gått hos sångpedagog i tre år och har scenvana. /Jonny
Hitmanslim Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Hej! Jag är ljudtekniker studerande och bor i Uppsala. Skriver och producerar electro och pop. Har du nån inspelning? /Martin
Mellony Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Hej! Jag är ljudtekniker studerande och bor i Uppsala. Skriver och producerar electro och pop. Har du nån inspelning? /Martin Det kanske snarare du och jag som borde göra nåt ihop? 😉 Jag går ut SAE Institute i Mars. Vilken sequenser jobbar du i? Vart pluggar du? Hör gärna av dig: mellonymusic@live.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.