Samwest Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 vart kan jag hitta några bra fl guider... Assså typ varje "instrument, ljud osv som jag ska öppna är röda hur var det man fixade det ? plz hjälp mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 (redigerat) azzå typ ba å visst liksom å skärp till dig och formulera ett vettigt inlägg så kanske du får hjälp. 😉 Redigerat 24 januari 2005 av peppemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Hårda ord, från peppemannen. Men faktum kvarstår. Ju mer saklig och tydlig information du ger, desto lättare och snabbare kan vi hjälpa dig. Vi kan inte se din skärm, vi sitter inte vid din dator. Förklara vad det är som är fel så vi förstår. Och om inte annat, kasta ett öga i manualen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Ja sorry.. lite hårda ord kanske. Men jag e butter för att min fina låt är korrupt 😉 Nåja. Som neko sa.. ge oss mer info så ska vi hjälpa dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Asså liksom du bara väljer typ dom kanaler du vill och sen bara väljer Color select liksom. Asså i channels meny liksom. Youre Welcome. Bästa hjälpen när det gäller FL Studio hittar du oftast i FL Studio egna Forum. www.flstudio.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 hmm. Om kanalerna är röda men ändå funkar så har FL antingen hittat ett ljud med samma namn i sitt sök directory, eller så är det samma ljudfiler bara att du flyttat dom och dom har sökts upp i ett annat directory (Fast dom blir inte alltid röda av det, ingen aning om varför) och slutligen röda kanaler som inte funkar alls, då det står i saven vilket ljud som skall finnas där men att det inte hittades. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Google? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Läs FL Studio guiderna som följer med programmet 😄 Sen fattar du inte då...Skruva på allt tills du fattar vad det är förnåt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 D gjorde ja... det funkar nog bäst 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.