karl Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 (redigerat) LÅTNAMN:mean ARTIST/GRUPP:k GENRE:? LÅTLÄNGD:? KOMPOSITÖR:k PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE:k INSPELNINGSÅR: FORMAT: empetre STORLEK: circus 6 Mb STATUS: Skisso LÅTLÄNK:No more Efter otaliga haverier 🙂 i min musikdator ligger allt nere i väntan på en rejäl uppgradering 😄 ...det enda som finns kvar efter alltför många omformateringar är en massa mp3:or som jag fick över till en annan dator. en del mer eller mindre färdiga former.....denna (mean) är väl inte färdig alls men förutom sången som ligger ljusår ifrån mixen i övrigt vill jag ha synpunkter på låtbyggandet och låten i sig...vad behövs vad finns vad fattas och så där.... 😉 segt förresten att bli av med alla cpr-filer Redigerat 30 januari 2005 av karl
®offe Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Länken död...? fucking jävla stendöd, en f.d länk.. 😄
joachime Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 (redigerat) Pröva den Your browser does not support the HTML5 audio tag . Jag tror det är rätt låt. Edit: Håller med om sången Karl (och det har ju betats av i tidigare trådar... 🙂 ). Med ordentlig sång kan det bli en riktigt stark låt. Jag gillar trummfiguren och piano/gitarr. Bra stämning! Redigerat 29 januari 2005 av joachime
karl Postat 30 januari 2005 Trådstartare Postat 30 januari 2005 Länken död...? fucking jävla stendöd, en f.d länk.. 😱 Sorry , frugan la beslag på utrymmet...kanske dyker upp förr eller senare igen EDIT: Ddduubbbelllinlägg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.