Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja, Nån som behöver sångare till sin musik?? ja testar gärna..

Gå in på min profil, övrig musik , yellow circle så hör ni hur jag låter..

Annons
Postat (redigerat)

Sjunger du på scat i F dorisk och C aeolisk så vill jag gärna försöka göra Pat Methenys `Girls Next Door`. :rolleyes:

Annars så skulle det vara coolt med litet scat i på vissa ställen i bakgrunden på Jazz(t what the doctor ordinated.) som ligger ute här på låtar/filer.Det är en vanlig C-dur. Jag sprendar gärna wav filen och gör även litet x-tra plats för scat om du är intresserad.

Redigerat av pxm
Postat (redigerat)

rock är nog det jag sjunger mest.. blir dock en del lugnt när ja bara sitter hemma vid datorn.. svårt att få i gång ett tryck när man bara sitter å plinkar me en skit gitarr..

gillar mycke musik så är väl rätt öppen.. pop m.m är väl sämre dock ..

Redigerat av Caaz
Postat

Skulle varit kul att producera låten yellow circle med dig, tycker den har potential, surt man inte har så mycket tid. Men om du skulle tycka det vara kul så skulle man ju kanske kunna göra det lite längre fram 🙂

JAg tänker mig den som lite rockigare iaf 🙂

MVH

Anders

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.