Caaz Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Tjenna Kasper heter jag 27 år bor i Åre. Håller på en del me musik. För tillfället blir det inte så mycket eget dock pga orkar inte skriva texterna.😉 Vore skoj i fall nån ville lyssna lite på låtarna å säga vad ni tycker.Lite feedback..antingen får man ny pepp eller så slutar man väl=) Låtarna är lite i lugnare slaget för att va ja. Brukar va en del hårdare, men dock med ett band bakom. Aja vore as skoj i fall nån tyckte till i alla fall!! Gå in på min sida och lyssna ( Caaz) Ha re gott
drloop (oregistrerad) Postat 6 oktober 2010 Postat 6 oktober 2010 Det var lite Caaz med länkar till din sida, om man säger så 😉
casen Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 ^ Det blir inte roligare än så när man tentapluggar mitt i natten. 😆
Caaz Postat 7 oktober 2010 Trådstartare Postat 7 oktober 2010 Hm.. det är fullt möjligt.. jag är kass på sånt här ! ja la upp två låtar på min sida.. så klicka bara på caaz sen övrig musik yellow cirlce!! funkar inte de eller ?
Demonproducenten Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 (redigerat) jaha nu fattar jag Redigerat 7 oktober 2010 av Demonproducenten
pirateKING Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Hej! Jag hann bara lyssna lite kort på Yellow Circle och hinner bara med lite kort feedback nu men jag tyckte det var en grymt soft låt med riktigt schysst sång!
PeteK Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Detta va ju riktigt grymt! Jag lägger min röst på att du ska fortsätta skriva nytt material.
Caaz Postat 7 oktober 2010 Trådstartare Postat 7 oktober 2010 (redigerat) . Redigerat 12 oktober 2010 av Caaz
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.