Jump to content
Annons

Kvällens klipp äntligen.


1 W (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
1 W (oregistrerad)

Nu skrev jag ett inlägg här som av någon anledning försvann, skämtade med Gilbert till tusen. Han fick sig en välförtjänt känga men som sagt det gick upp i rök.

Om man nu skall vara allvarlig så tror jag att t.ex. Gilbert är i behov av en uppgradering ljudmässigt så han kan ta del av mina låtar här på ett rättvist sätt. Jag kan väl redan nu förbereda honom att större delen är speciella om man har "uppgraderat".

Redigerat av 1 W
Link to comment
Dela på andra sajter

1 W (oregistrerad)

Inga hämningar från min sida när det gäller nya inlägg här och det får jag tacka Gilbert för eftersom det är han som initierat detta så kallade släpper från min sida. Jag tillhör Dom som som kan släppa loss i sådana här fall.

Ang. gilberts skrattande gubbe så tror jag att Denne för tillfället kan skratta sist. Ser det som en sport att skratta sist.

En för mig mycket givande sport som jag gillar skarpt. Så Gilbert giffff inte tappt utan kom med nya utmaningar, jag lovar att göra så gott jag kan i konsten att skratta sist.

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Försökte förstå vad du skriver om men det är precis som om att du har skrivit dina inlägg på ett annat språk och sedan använt Google Translate.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 W (oregistrerad)

Nu måste vi utreda vari problemen består, kan jag få ett smärre exempel så får vi utreda, kunde vara kul att få lite inblick för min del. Kom igen med en mening som är jättesvår att förstå.

Vi får inte glömma att det absolut enklaste är att inte förstå och i det läget är jag nu (i gott sällskap). Tänk vad skönt att bara slappa och inte använda dom grå, jag njuter i fulla drag. 😛

Nu blir det inga Spo... låtar i kväll eftersom Pappa fick 10 l Renat som måste omhändertagas och efter det så kan man tänka sig att det klarnar med "översättning" i mitt fall.

Redigerat av 1 W
Link to comment
Dela på andra sajter

1 W (oregistrerad)

Den bilden passar mig eftersom jag en gång i tiden studerat droger. Tyvärr är jag ingen musiker i den rätta bemärkelsen så haschisch var endast ett "studium". Jag har fortfarande kvar läderförklädet som jag använde när drogen skördades.

Det var tider då man sprang genom hampafälten i full fart, den sista droppen fick man krama ur genom att gå på styltor eftersom hampan på den tiden ej var förädlad i samma grad som nu och därför hade en höjd av 3m.

Alla mina söner heter Hampus!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 W (oregistrerad)

Fick en vision: Kan se Gilbert sittande i gungstolen, spisande vax med en gammal BO- skivspelare, det är nog inte alla som har haft den äran att bekanta sig med en sådan men.... den har en del rumbel som i sin tur uppvägs av den läckra strömlinjeformade pickuppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 W (oregistrerad)

Är det något fel i att påpeka inspelningar som man tycker är bra så kan jag skita i det, det är bara att säga till så kan jag sluta med det jag tycker är något.

För min del har jag inga problem med att sluta skriva här om min skrift skulle vara betungande för omgivningen.

Om jag nu skulle sluta skriva så måste Gilbert sakna sin uppvaktning med hasch-rökande ungdomar för det är väl bara jag som blivit drabbad, för min del är det inte något problem med denna uppvaktning eftersom den är rätt kul ur det perspektivet att jag nu fått en varning och fan vet om Gilbert har fått en sådan. Det är sådant som man kan kalla "rättvisa". Kan bli något trött på sådana fasoner och det gör att man har mycket lättare att lämna skeppet.

Skall vi säga adjö nu eller nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 W (oregistrerad)

Varför tar du inte bara alla inlägg och kopierar & klistrar in dom i blog funktionen , för det är det den här tråder är.

Din personliga blog där du ventilerar på ditt sätt dagens tankar.

Studio Blog

Jag tillhör inte den sorten som dansar efter andras pipor, då skiter jag hellre i att dansa.

Kul vaaaaaa!!!!!!!!! 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

att jag nu fått en varning och fan vet om Gilbert har fått en sådan. Det är sådant som man kan kalla "rättvisa". Kan bli något trött på sådana fasoner och det gör att man har mycket lättare att lämna skeppet.

Din varning var: "Lugna dig med att gå till attack mot andra medlemmar på forumet."

Kallar du att jag håller på med fasoner så... 😄

Skall vi säga adjö nu eller nu?

Det väljer du - som vanligt. Jag kastar aldrig ut någon utan orsak, och jag raderar medlemmar när de själva ber om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...