Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

finns bara en helvetes jävla gud å det är den som brinner inom er SJÄLVA!!! LÅT DET STÅ.......sen får ni gärna ruska fram olika hemligheter inom religioner men.....som sagt jag har KRIGAT!!!! frör mitt land å ....så attehh....muaaahhahahahahahahah:blink:😊

Postat

Bara jävla stoppa skitsnacket i den jävla stacken!!! precis som den äckliga gjorde förr! Åt satan med satan å GUD knullar ALLAH!!!! vålsamma stenhårt i röven utan någon JÄVLA PARDON!!! Rannsaka er sjhälva så finns det såklart nåd....inghet illa mot er i längstah men sanna mina ord...☺️🥰

Postat

ålder

är hur länge man har funnits

olika människor har funnits olika länge

precis som att olika människor har olika långt hår och olika namn

fast åldern väljer man inte själv, den väljer föräldrarna

Postat

ålder

är hur länge man har funnits

olika människor har funnits olika länge

precis som att olika människor har olika långt hår och olika namn

fast åldern väljer man inte själv, den väljer föräldrarna

Du är en klok ung man mr! ....bara lära av de äldre samt inspireras av gammelfolket....

Postat

haha JESUS finns inte ha n trodde inte på dem onda!!! nej gör det ni känner för och TRO inte att ALLT kommer å bli bättre om ni inte dricker bärs 🥰😆

Postat

haha JESUS finns inte ha n trodde inte på dem onda!!! nej gör det ni känner för och TRO inte att ALLT kommer å bli bättre om ni inte dricker bärs 🥰😆

NÄ du har helt sant....han finns inte å har aldrig funnits....det är bara en jävla skitsaga som är snodd från en dröm....ETT jÄVLA PÅHITT FRÅN ZZZZZATANsss kyrka nere i rom....det är påven som är skökan å som har ljugit ihop AAAALLLTTT!!! så för i HHHHHHHHHEEEEELVVVETTTE....ge tillbaka makten där den hör hemma!!!.....fiiiiiiiiiiiiiiiiiii fdamnn vad äcklad JAG blir!!!!

Postat

Söta tjejer är bäst bästbäst bäst

Var till och med en söt kille på tunnelbanan idag så jag blev nästan lite bög där några sekunder.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.