Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nej, lööv det går inte att tvinga fram på något sätt. Menar sex.

Och det du skriver om dig själv är bara bullshit. 😛

Vad jag menade var iaf att du kanske inte ska göra som jag.

Annons
Postat
Och det du skriver om dig själv är bara bullshit. 😛

Vilket?

Vad jag menade var iaf att du kanske inte ska göra som jag.

Nej, hade jag kunnat hade jag redan gjort det.

Tror inte jag har skrivit "om" på flera dar nu.

Postat (redigerat)

Ja, vad menar du med att du inte är någon som kan "ta" något?

Att jag inte vet hur man gör för att bara ta första bästa och sexa loss med. Jag har aldrig lyckats ragga på nån.

Inte särskilt intresserad av meningslöst sex heller för den delen. Vill framför allt kramas.

EDIT: Och pussas.

Redigerat av Dingbats
Postat

Att jag inte vet hur man gör för att bara ta första bästa och sexa loss med. Jag har aldrig lyckats ragga på nån.

Inte särskilt intresserad av meningslöst sex heller för den delen. Vill framför allt kramas.

EDIT: Och pussas.

Om du inte är intresserad av det, så var det väl inte noga. 🙂 Men det handlar mer om självförtroende än man tror. Sen hjälper det om man försöker läsa av tjejen i fråga genom hennes signaler, och ändra på sitt uppträdande i den riktning som ger positiv feedback. 😉

Postat

Alltså. Initiala möten mellan två människor är nästan alltid ett skådespel enligt mig.

Ja, men det är ju inte det första mötet som verkligen betyder nåt i längden (även om det kan vara avgörande för om det kommer några fler).

Jag är rätt säker på att hon jag tycker är söt inte har nåt smink på ögonen.

Postat (redigerat)

håkan bråkan

intervju med honom i cafe

i filter med.

edit: och nöjesguiden och dn och i princip alla tidningar.

Redigerat av Dingbats
Postat

Inte jag heller direkt, men han är en sån som känns bra att ha hängt med lite i vad han gjorde sen när man ska berätta om honom för barnbarnen.

Postat

Alltså jag vet inte. När jag får för mig att jag är intresserad av nån, då blir det alltid ett projekt av alltihop att lyckas attrahera henne. Tidigare alltid i teorin eftersom jag har vart för feg för att göra nåt, men nu även i praktiken. Känns sådär, och dessutom kan jag inte komma undan från att få massa tvångsidéer om hur vi blir tillsammans och guld och gröna skogar medan det jag egentligen vill är att bara lära känna henne först.

Vanligt eller bara för jag är mesig fråga.

Postat

Japp.

Vi var tillsammans i typ tre år

men då träffades vi inte så tidigt som din syster och han

Tre år är fan länge. Hela gymnasiet. Okej det känns inte som länge nu i efterhand men.

Postat

Fan stolt att jag har motstått frestelsen att köra ratsit på folk i klassen. Hon söt tjej har ingen facebook heller verkar det som, vilket är bra.

Postat

Alltså jag vet inte. När jag får för mig att jag är intresserad av nån, då blir det alltid ett projekt av alltihop att lyckas attrahera henne. Tidigare alltid i teorin eftersom jag har vart för feg för att göra nåt, men nu även i praktiken. Känns sådär, och dessutom kan jag inte komma undan från att få massa tvångsidéer om hur vi blir tillsammans och guld och gröna skogar medan det jag egentligen vill är att bara lära känna henne först.

Vanligt eller bara för jag är mesig fråga.

Det är svårt, för alla. Man kan ju välja om man vill optimera sig själv lite. Men det är sällan en god idé om man vill ha ett seriöst förhållande. Om man inte är sig själv håller det inte i längden. Men som ovan beskrivet, i initialskedet kan det ju vara användbart att köra attraktionsspelet för att få henne att fastna. Jag hade jättestora problem med Elinor i början, var olyckligt kär och hon visste inte att jag gillade henne på det viset. Tog länge innan jag vågade säga som det var.

Lägg inte för stora förhoppningar i det. Jag vet att det är lätt, men det gör det inte speciellt smidigt varken för dig eller henne. Man får inte verka för intresserad tycker jag mig ha erfarit.

Postat (redigerat)

Det är svårt, för alla. Man kan ju välja om man vill optimera sig själv lite. Men det är sällan en god idé om man vill ha ett seriöst förhållande. Om man inte är sig själv håller det inte i längden. Men som ovan beskrivet, i initialskedet kan det ju vara användbart att köra attraktionsspelet för att få henne att fastna. Jag hade jättestora problem med Elinor i början, var olyckligt kär och hon visste inte att jag gillade henne på det viset. Tog länge innan jag vågade säga som det var.

Lägg inte för stora förhoppningar i det. Jag vet att det är lätt, men det gör det inte speciellt smidigt varken för dig eller henne. Man får inte verka för intresserad tycker jag mig ha erfarit.

Nej, på ett intellektuellt plan lägger jag inga förhoppningar i det. Men på ett känslomässigt instinktivt plan är det väldigt svårt att komma ifrån synerna om hur vi (usch, vill inte skriva "vi") är tillsammans och allt vad det innebär, även om jag vet att det att dra det alldeles för långt.

Fast optimerar mig själv gör jag inte, jag har fullt upp med att inte klanta mig totalt. Inte verka för intresserad tänker jag på hela tiden och jag har nog hållt det på en lagom nivå hittills tror jag, bortsett från i förrgår när jag fick ett jävla ryck och sprang efter henne till tunnelbanan som en jävla stalker (även om hon förhoppningsvis aldrig fattade att det var med flit hoppas hoppas hoppas jag).

EDIT: Fy faaaan. Det var så jävla dumt, och då tyckte jag ändå just när jag fick idén att det var ett stort framsteg.

Men med tanke på den tidsbrist jag har har jag tyvärr inget annat val än att ligga på så pass mycket att jag garanterar nån form av närmare kontakt än lite snack i skolan de närmsta veckorna, för annars kommer vi typ inte ses nånting nu.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.