Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tränade igår för första gången på länge.

Rösten verkar inte ha tagit stryk, men det

beror också på vilka slags övningar tydligen.

Lyft nedifrån och uppåt är inte bra, men

armar och axlar mkt separat kan jag köra,

såsom koncentrationscurl, triceps extension

eller shrugs.

Postat

Tyckte mig se dig i somras Micke när jag var i "Fjollomberga" för att se ACDC!😄

😄

Har aldrig sett AC/DC så det var antagligen inte jag. Var väl någon annan snygging. 🥰

Postat

...å ni som pluggar på högskola borde väl veta !!!historia??. ....och i en av GRUNDlagarna från 1912 har jag för mig så det ATT står att all "Makt ska ges till folket".... STATEN å sveas kungar har samlat på sig nog helvvvettezzz massa skatter....dax att det går tillbaks till oss som har byggt landet....för i h...tee!....sitta å samla i rikets salar går fett bortt!....dax att de gnidiga börjar dela med sig tycker JAAAAG...lite jävla protester mot patriarket borde ske... orly??😲

Postat

Klart du blir...alltid hålla hoppet vid liv så löser sig allt ( fast på ett bra sätt såklart! 😉...)))🥰

🥰

Postat

...å ni som pluggar på högskola borde väl veta !!!historia??. ....och i en av GRUNDlagarna från 1912 har jag för mig så det ATT står att all "Makt ska ges till folket".... STATEN å sveas kungar har samlat på sig nog helvvvettezzz massa skatter....dax att det går tillbaks till oss som har byggt landet....för i h...tee!....sitta å samla i rikets salar går fett bortt!....dax att de gnidiga börjar dela med sig tycker JAAAAG...lite jävla protester mot patriarket borde ske... orly??😲

Drunk much? xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.