Dingbats Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Den är det både en i min klass och en i min umgängeskrets som har. Kretskort. Nu ska jag, ses.
debatt Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 surt att jag kan logga in på Flashback, men inte skriva några inlägg eller skapa trådar
Overkill Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Den är det både en i min klass och en i min umgängeskrets som har. Kretskort. Nu ska jag, ses. Hoppas dom kan lösa kuben annars får dom inte ha på sig tröjorna. Hälsa det från mig.
debatt Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Hoppas dom kan lösa kuben annars får dom inte ha på sig tröjorna. Hälsa det från mig. Två tjejer med jättepattar.
debatt Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Nu ska jag tvätta håret eller nåt. Borsta tänderna. Gå ut en promenad. Frågan är om jag ska tillbaka innan 17 och skriva in ett medd till fastighetsbolaget, trots allt. Undrar om jag får en tårta som kompensation? 🥰
Dingbats Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Fan vad bäst! Gjorde just klart låten till distfestivalen och kommer lätt kunna använda en omarrangerad version av den på skivan.
debatt Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Fan vad bäst! Gjorde just klart låten till distfestivalen och kommer lätt kunna använda en omarrangerad version av den på skivan. Gjorde en riktig låt och la fuzzbox över hela skiten vid masteringen?
debatt Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 (redigerat) Jag kommer just tillbaka från ett besök med glasburkar i behållarna 500 meter härifrån. Men när jag kom dit så var en stor kranbil där från Renova renhållning och tömde dem i en jättebil. Jag kunde inte gå dit och slänga glasburkarna för behållarna var i bilen ett tag och de hade typ avspärrat. Jag fick gå runt i 3 grader plus och hålla mig varm. Hade glömt både mössa och handskar, för jag trodde dels att det inte var så kallt att händerna domnade och dels att det skulle gå mycket snabbare. Nu tog det ärendet 45 minuter iställer för 15 minuter. Därefter gick jag till affä'n och pantade plastflaskor. Jag vet inte vad OVERKILL dillade om för ett tag sedan om att man fick 1 kr för panten om man gick med en åt gången bara, annars 50 öre. Jag hade en hel del flaskor och fick 1 kr styck. Det sämsta var att jag la in dem i fel hål först, för skylten pekade fel. Så där hände ingenting. Tänkte klagat, men märkte felet själv. Pratade med en man i uppgången som inte visste vilken koden var till porten eller vem som är fastighetsskötare. Jag ska meddela dem imorgon fm i alla fall... ⚠️ //:debatt Redigerat 21 oktober 2010 av debatt
debatt Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 I affär'n här närmast hade de kycklingfiléer för "endast 89 kr" påsen, men det var tur att jag gick med glasburkarna idag och till affär'n närmast där istället, för de tog "endast 39 kr" påsen. Båda annonsvaror denna veckan! 😳
debatt Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 17.15 Röstträning 17.35 Bok 19-21 Napoli-Liverpool + Spinning 21-23 Atl Madrid-Rosenborg + sen Middag + Bok 23.00 Röstträning Zzzzzzzzzzz......................
Krokodil Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Får man höra Dingis, eller är det hemligt tills vidare?
Krokodil Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Gjorde en riktig låt och la fuzzbox över hela skiten vid masteringen? Haha. Tänk om man kunde lägga fuzzbox över en måltid eller nåt. Som salt och peppar. Eller ett samlag.
Dingbats Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Får man höra Dingis, eller är det hemligt tills vidare? Du får höra den när festivalomröstningen drar igång, på måndag antar jag. Och sen tar det väl nån vecka innan du får veta vilken av dem det är!
Dingbats Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Alltid så jobbigt att välja titlar på låtar. Har en lista med massa bra, men svårt att välja vilken som passar till vilken låt.
Krokodil Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Lyssna på låten och försök hitta det du vill säga tematiskt med den. Kom på en fras som sammanfattar andemeningen enkelt och kort. Sen gör du en eufemism av det, eller en estetiskt tilltalande metafor. Så brukar jag gå tillväga för titlar.
Dingbats Postat 21 oktober 2010 Postat 21 oktober 2010 Jag väljer i princip alltid den som passar bäst ur min långa lista med coola låttitlar.
Recommended Posts