Memphis Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Bilen har varit på verkstad i 3 veckor nu. eeeh.. får ringa imorn. Och klockorna jag beställt kommer ju aldrig. Blir fest på fredag men orkar egentligen inte. Imorn ska jag repa, ska bli kul iaf. Herrå. 😑
debatt Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Sitter i valet och kvalet om jag ska påminna fastighetsskötseln igen via deras webbformulär att de kan komma hit och fixa de enkla prylarna i väntan på att spisrattarna ska komma från leverantören till min spis - för det kan ju ta hur djävla lång tid som helst. Typ byta packning på min kökskran och fixa flottören/ventilen på toaletten så den inte står och rinner och kostar vattenpengar för dem plus att jag kan spola då också... Samtidigt uttryckte de det tydligt att DE ska höra av sig, men... och jag VET att de blir fullständigt vansinniga om man ringer. om de inte fattade riktigt att jag hade fler fel än det med spisrattarna, så kanske de är arga om jag inte påminner om de enkla grejerna som kan åtgärdas lätt här ovanför. Men... jag har ju bevis i form av ett automatiskt mailsvar från deras webbsida. En bekräftelse och där står ju felen tydligt uppräknade i mailbrevet. Så de kan ju inte komma med det att jag inte har sagt till. För det har jag ju. Jag tror rent spekulativt om det blivit ett missförstånd att de har scrollat i brevet som ska rymmas i den lilla rutan för att läsa det och när de scrollat ned till punkt 4 - spisrattarna, så har de tryckt på PRINT - men då har de inte fått med punkt 1,2,3 som alla handlar om "vatten/vattenskador". Sedan har de trott att det bara var spisrattarna. Så de lär inte komma för de har inte början av brevet utskrivet. Sån där idiotisk scrollfunktion i meddelanderutor har jag själv varit med om, när det är någon viktig info eller licens jag velat skriva ut under en installation av ett program eller dylikt, så har inte allt kommit med vid utskriften, utan bara det som synts i rutan för stunden. IDIOTISKT!!! Förstår ni? Dilemma. //:debatt
Neosus Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Jag skulle vilja ratta på andra rattar GHUHU *FNISS*
debatt Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Inuti webbformulär som inleds med alla kontaktuppgifter finns alltså en liten djävla ruta där man ska skriva in alla fel på typ 4 rader, men jag använde nog 10 rader för att beskriva felen... Men då måste man scrolla för att läsa allt, och det har ju någon gjort eftersom det sista felet i listan var det fel de ringde om... Men har de tryckt på PRINT i det läget så fick de inte med de första 3 felen... 😲
debatt Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Det enda han sa i luren förutom att jag inte skulle ringa honom/dem, det var att jag skulle få fler rattar än jag behövde. 😳
debatt Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Bilen har varit på verkstad i 3 veckor nu. eeeh.. får ringa imorn. Och klockorna jag beställt kommer ju aldrig. Blir fest på fredag men orkar egentligen inte. Imorn ska jag repa, ska bli kul iaf. Herrå. 😑 Det är vanskligt det där. De kan ta ut akutavgift. Precis som mitt fastighetsbolag.
Dingbats Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 En av fördelarna med universitetet är att man kan säga "ad hoc" utan att behöva förklara vad man menar.
Micke H Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Meh...ibland glömmer jag bort att flickvän inte löser alla dina problem... 😏
Dingbats Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Det löser iaf problemet med diskningen. Gonatt.
Micke H Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Har nu vart sjukskriven i snart en vecka. Eftersom jag inte har något sjukintyg måste jag väl gå till jobbet på fredag... Känner mig emo. Sätter på Damnation, dricker tomatjuice och skär mig lite i handlederna tror jag.
Neosus Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Har nu vart sjukskriven i snart en vecka. Eftersom jag inte har något sjukintyg måste jag väl gå till jobbet på fredag... Känner mig emo. Sätter på Damnation, dricker tomatjuice och skär mig lite i handlederna tror jag. Jo det är bättre att vara sjuk på jobbet... (jävla regering) 😏
Micke H Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Nah, du missförstår mig. Jag missbrukar systemet. Det är inte regeringen det är fel på - det är mig.
Neosus Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 (redigerat) Nah, du missförstår mig. Jag missbrukar systemet. Det är inte regeringen det är fel på - det är mig. Nej jag skyller allt på regeringen.. 😛 Redigerat 20 oktober 2010 av Neosus
Neosus Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 (redigerat) Jag har länge velat ha fri sprit och bredare trottoarer.. Men inte faen finns det det! 😠 regeringens fel.. Redigerat 20 oktober 2010 av Neosus
debatt Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Nah, du missförstår mig. Jag missbrukar systemet. Det är inte regeringen det är fel på - det är mig. M Micke e vrålModerat.
Recommended Posts