Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vadå ointressant. Nu blir man ju bara mer intresserad.

Det här är ju inte min tråd för allmän klagan på livet även om det ser ut som det ibland.

Jamen du vet hon tjejen som jag hit och dit hon kom inte på första föreläsningen och det mådde väl vara hänt och så oj så kom hon på andra och det var ju bra och då frågade hon vad första handlade om och jag svarade och hon satte sig bredvid mig alltså och det var ju bra jobbat kände jag. Sen hände inget mer alls på hela den föreläsningen ergo jag suger kuken fast jag hade massa chanser som jag inte tog unikt va. Och sen skulle min grupp på en kurs gå och ha handledning och såg hur hon gick iväg själv och på väg mot handledningen gjorde jag något otroligt heroiskt och sa att jag var tvungen och dra och sprang som en stalker ikapp henne så jag precis kom med samma tunnelbana och där sa vi hej och så såg det ut som hon tog på sig hörlurar så då blev det inget prat men det visade sig sen såg jag att hon inte alls hade några lurar men precis när jag kom på det tog hon på sig dem och sen skulle vi av på samma station men då bara drog hon utan att säga hej då och det kändes mindre bra. Och nu kommer vi inte synas förns på måndag och sen efter det inte förns på torsdagen efter och det suger pungfitta så på måndag SKA SKA SKA SKA SKA jag fråga henne om hon har gjort inlämningsuppgiften och har hon inte det SKA vi göra den tillsammans. Har hon gjort den vetefan vad jag gör då kanske jag friar eller nåt eller går och dränker mig.

Postat

Det här är ju inte min tråd för allmän klagan på livet även om det ser ut som det ibland.

Jamen du vet hon tjejen som jag hit och dit hon kom inte på första föreläsningen och det mådde väl vara hänt och så oj så kom hon på andra och det var ju bra och då frågade hon vad första handlade om och jag svarade och hon satte sig bredvid mig alltså och det var ju bra jobbat kände jag. Sen hände inget mer alls på hela den föreläsningen ergo jag suger kuken fast jag hade massa chanser som jag inte tog unikt va. Och sen skulle min grupp på en kurs gå och ha handledning och såg hur hon gick iväg själv och på väg mot handledningen gjorde jag något otroligt heroiskt och sa att jag var tvungen och dra och sprang som en stalker ikapp henne så jag precis kom med samma tunnelbana och där sa vi hej och så såg det ut som hon tog på sig hörlurar så då blev det inget prat men det visade sig sen såg jag att hon inte alls hade några lurar men precis när jag kom på det tog hon på sig dem och sen skulle vi av på samma station men då bara drog hon utan att säga hej då och det kändes mindre bra. Och nu kommer vi inte synas förns på måndag och sen efter det inte förns på torsdagen efter och det suger pungfitta så på måndag SKA SKA SKA SKA SKA jag fråga henne om hon har gjort inlämningsuppgiften och har hon inte det SKA vi göra den tillsammans. Har hon gjort den vetefan vad jag gör då kanske jag friar eller nåt eller går och dränker mig.

Du lär ju fråga henne om den var svår/lätt och ställa massa frågor om den och låtsas att u inte klarar den å behöver hjälp

Postat

Du lär ju fråga henne om den var svår/lätt och ställa massa frågor om den och låtsas att u inte klarar den å behöver hjälp

Mindre trovärdigt med tanke på att hon vet att jag fick högst betyg i hela klassen på tentan men ja.

Annars är jag i princip så desperat så jag tänka mig att säga i princip vad som helst för att få träffa henne igen innan torsdagen veckan efter.

Postat
Annars är jag i princip så desperat så jag tänka mig att säga i princip vad som helst för att få träffa henne igen innan torsdagen veckan efter.

Testa! Skolgrejer funkar ju alltid att snacka om eftersom man vet att man har det gemensamt.

Postat

Väntar på min tortellini.

Att hantverkarna ska komma idag har jag gett upp.

Hur är det, ni som bor i hyreslägenhet/hyresradhus/hyr hus -

om en packning behöver bytas, måste ni BETALA för den då??

Vad behöver ni och vad behöver ni INTE betala för om det går sönder eller slits ut?

Jag har haft sönder diverse saker såsom handduschen och vridhjulet på spisfläkten och de bytte grejerna utan att jag behövde betala. Fast kanske är annorlunda med studentlägenheter.

Postat

Aja, just get up on that horse again. 😑

Postat (redigerat)

Tycker vår skola är sjukt tråkig ändå, mycket ballare uppe på stora Chalmers, där de lägger resurserna. Längtar tills jag ska läsa Master där.

Vi har liksom ingen egen avdelning i något hus för bara Maskin riktigt, bara vita väggar och trappor överallt, inte ens tavlor på tekniska prylar, vetenskapsmän osv.

Har ingen ball verkstad där folk har roliga tekniska projekt för sig, typ bygga Tvspels-Bilsimulator, eldriven gokart eller katapult som skjuter iväg en tennisboll och kan träffa en mugg 250 meter bort,

eller nått, vad vet jag vad för skoj man kan hitta på. Man bara tragglar teori hela dagarna, vill göra nått kul tekniskt praktiskt vid sidan av av skolan, fast på skolan men ingen annan orkar/vill göra sånt på sin fritid, eller ö.h.t, verkar det som.

Finns ju massa fondpengar att söka till projekt man vill göra.

meh 😑

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.