Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Dingbats. Det är perfekt att föreslå att ni ska göra uppgiften tillsammans. Jag hade en tjej som tvärtom blev sur för att jag INTE var stalker. Inte för att det du sa var stalkigt alls. Pico tyckte ju inte det heller. Kör på detta!

Annons
Postat

En fråga ni morgontidiga kan svara på... jag ska strax sova.

Kan man på forumet - precis som i många chattar - klicka bort de personer man inte vill se inlägg av i någon tråd överhuvudtaget?

Postat

En fråga ni morgontidiga kan svara på... jag ska strax sova.

Kan man på forumet - precis som i många chattar - klicka bort de personer man inte vill se inlägg av i någon tråd överhuvudtaget?

Ja, klicka på menyn uppe till höger -> hantera ignorerade medlemmar.

Postat

Väntar på min tortellini.

Att hantverkarna ska komma idag har jag gett upp.

Hur är det, ni som bor i hyreslägenhet/hyresradhus/hyr hus -

om en packning behöver bytas, måste ni BETALA för den då??

Vad behöver ni och vad behöver ni INTE betala för om det går sönder eller slits ut?

Postat

Idag fick jag EN grej med Posten - en jättetjock musikkatalog från MusicStore i Tyskland. Jag har ju köpt därifrån för ett år sedan, så... kablar mest, ett par pedaler. Därför får jag katalogen på 418 sidor! 😳

De har dock Gibson Les Paul Standard enbart i Heritage sunburst och Honey burst, 19400 SEK resp 18400 SEK...

//:debatt

Postat

massa skit som är helt ointressant för nån annan än mig men som gör att man vill dö och/eller ta mig sig en ak-47a och meja ner allt som rör sig i plugget i ren frustration du vet

iaslduhflasuhflkashdfkjh

Postat

massa skit som är helt ointressant för nån annan än mig men som gör att man vill dö och/eller ta mig sig en ak-47a och meja ner allt som rör sig i plugget i ren frustration du vet

iaslduhflasuhflkashdfkjh

Vadå ointressant. Nu blir man ju bara mer intresserad.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.