debatt Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Den här ska ja fan lära mig på dragspele ..för helvette. 😄 Vals. Jag har provat dragspel. Det är som piano med ett moment till - dra isär och ihop instrumentet. Det var det svåraste som gjorde att jag tröttnade. Tur man slipper dra isär pianot när man spelar. 😄
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Vals. Jag har provat dragspel. Det är som piano med ett moment till - dra isär och ihop instrumentet. Det var det svåraste som gjorde att jag tröttnade. Tur man slipper dra isär pianot när man spelar. 😄 Har du börjat med den där inlämningsuppgiften än? (nej... har du det..?) Nej, men borde nog göra det, vissa såna där grejer kan vara kluriga ibland. (ja...) Och typ vissa grejer känns inte som att det bara finns ett sätt att göra på och (*ryck upp* Men du! Kan vi inte träffas och göra den tillsammans?) Jo det kan vi 🙂
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 something propels me, something compels me to say how often are you this way? if you're this charming all the time then I'll be forced to tell you darling here's a dime go call you mine here's a dime go call you mine
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Den ENDA frågan jag egentligen vill ha svar på innan jag för evigt besparar er mitt dravel som jag inte ens förstår mig på själv är: Hur creepy är det att vara ganska på med nån som inte visar några tydligare tecken på intresse än blyggrejer som att titta efter en på perrongen och sätta sig bredvid en på föreläsningar ibland, som är såna där grejer som jag också alltid har gjort och hoppats att det ska uppfattas, men som egentligen kan tänkas betyda lite vad som helst eller ingenting alls? Jag bara litar på att hon fungerar som jag, vilket verkar rimligt men inte självklart. Hur överdrivet är det att föreslå, eller i alla fall kraftigt insinuera, att vi kan göra en inlämningsuppgift tillsammans, med tanke på att allt vi någonsin har sagt till varandra är lite blyga ofarliga skolgrejer? Vi har liksom ingenting annat i bagaget. ärligt
Pico Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Låter inte överdrivet alls enligt mig. Knappast stalker-varning på just en sån grej.
Memphis Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 (redigerat) Pratade en en trevlig tjej på gymmet förut, 😊 hon frågade om jag kunde hjälpa henne passa på en övning. Och så pratade vi vidare, kändes sådär jättenaturligt och gött. Hon hade tydligen bott på samma gata som mig samtidigt i Gamlestaden tidigare i år. 😳 Och så gick hon också på Chalmers. 🤪😄 Redigerat 19 oktober 2010 av Memphis
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Pratade en en trevlig tjej på gymmet förut, 😊 hon frågade om jag kunde hjälpa henne passa på en övning. Och så pratade vi vidare, kändes sådär jättenaturligt och gött. Hon hade tydligen bott på samma gata som mig samtidigt i Gamlestaden tidigare i år. 😳 Och så gick hon också på Chalmers. 🤪😄 Herren Jesus! Har du alla de här tjejernas nummer också? Det är bara en tidsfråga innan du är lyckligt gift nu.
Neosus Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Bara att välja och vraka och ta en kaka en fika med henne du tar och snart du blir en far
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Bara att välja och vraka och ta en kaka en fika med henne du tar och snart du blir en far Du borde släppa en diktsamling/kokbok. Det kan vara du som står avslappnat vid grillen på framsidan, och så varvar du lite klyschiga recept på panerad kalvfilé och vad vet jag med dina underfundiga poem. Kan bli nåt.
Memphis Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Bara att välja och vraka och ta en kaka en fika med henne du tar och snart du blir en far 😆 :lol:
Memphis Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Herren Jesus! Har du alla de här tjejernas nummer också? Det är bara en tidsfråga innan du är lyckligt gift nu. haha 😛 Nä, inga nummer, brukar inte vara riktigt så på, känner mig fortfarande inte helt redo för sånt. Ingen brådska heller liksom. 😑
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Lite Ernstskt avspänt sådär. Oj titta, en liten dikt slank det in där. Och där slänger vi in entrecôten i ugnen på 225 grader. Så käckt.
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 haha 😛 Nä, inga nummer, brukar inte vara riktigt så på, känner mig fortfarande inte helt redo för sånt. Ingen brådska heller liksom. 😑 Det är väl bara att öppna dörrn och vänta på att nån ska komma när du väl känner dig redo.
Memphis Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Lite Ernstskt avspänt sådär. Oj titta, en liten dikt slank det in där. Och där slänger vi in entrecôten i ugnen på 225 grader. Så käckt. 😄 Japp, Grahn kan nog vara en riktig brudmagnet om han lägger manken till. ☺️
Memphis Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 (redigerat) Det är väl bara att öppna dörrn och vänta på att nån ska komma när du väl känner dig redo. Sen tror jag väl ingen trånar efter mig heller direkt. Har på senare tid iallafall tränat upp min förmåga en del att kommunicera med tjejer så tjejvänner kan jag iaf skaffa förhållandevis lätt. Så nån gång träffar man förhoppningsvis någon som det riktigt klickar med. 😑 Redigerat 19 oktober 2010 av Memphis
Dingbats Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Sen tror jag väl ingen trånar efter mig heller direkt. Har på senare tid iallafall tränat upp min förmåga en del att kommunicera med tjejer så vänner kan jag iaf skaffa förhållandevis lätt. Så nån gång träffar man förhoppningsvis någon som det riktigt klickar med. 😑 Håller tumsen. Känns inte som att det kommer gå åt helvete där direkt.
Memphis Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Håller tumsen. Känns inte som att det kommer gå åt helvete där direkt. Tack Dingis. 🥰 Håller tumsen för dig med. 🥰
Memphis Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 Ja jävlar va känslomässigt det blev här då. 😛 Funtar på sängen här nu, ska plugga som ett djur imorn har jag tänkt. Synes om 22 timmar! Herrå! 😄
Pico Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Mår riktigt jävla värdelöst. Kan inte sova för jag snorar, feberfrossa o grejer. 🙁
debatt Postat 20 oktober 2010 Postat 20 oktober 2010 Mår riktigt jävla värdelöst. Kan inte sova för jag snorar, feberfrossa o grejer. 🙁 FA-AN säger jag då!
Recommended Posts