Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

2 tim 1 kvart.

Det är den tid hantverkarna har på sig att infinna sig idag.

Vad hade ni gjort om det ALDRIG kom några hantverkare till de akuta fel ni har i den bostad ni hyr?

Postat

2 tim 1 kvart.

Det är den tid hantverkarna har på sig att infinna sig idag.

Vad hade ni gjort om det ALDRIG kom några hantverkare till de akuta fel ni har i den bostad ni hyr?

Snackat med lite folk? Ring igen? tjatat som fan liksom.

Postat

Snackat med lite folk? Ring igen? tjatat som fan liksom.

Jepp.

Det enda de sagt är att jag ska ge fan i att ringa igen (även om de inte sagt ordet fan just... hehe).

De hör av sig tids nog.

Frågan är när det blir och om det hinner bli totalstopp i toan och/eller allvarlig vattenskada.

Postat

japp

Det var nära att jag köpte en dubbel sådan igår kväll i affären,

men så kom jag ihåg att jag ska gå ned 14 kilo till jul så att jag

kan äta belgisk choklad då. Undrar om jag klarar det.

Istället sa kassören i affären om jag inte skulle ha cigaretter och

att han var säker på att jag rökte. Hur kan man vara säker på att en

person röker? Det gör jag ju inte heller för den delen.

Postat

Jepp.

Det enda de sagt är att jag ska ge fan i att ringa igen (även om de inte sagt ordet fan just... hehe).

De hör av sig tids nog.

Frågan är när det blir och om det hinner bli totalstopp i toan och/eller allvarlig vattenskada.

Asså, ring igen ändå. Stör dom så mkt att de är tvugna att komma. Akut är ju akut

Postat

Egentligen BORDE jag faktiskt bajsa hela toan full med kletig brun bajs.

Och låtsas som att jag inte visste att man ska hälla i vatten manuellt

när spolningen är satt ur spel... ☺️

Postat

Asså, ring igen ändå. Stör dom så mkt att de är tvugna att komma. Akut är ju akut

Njaa... det verkar olustigt. Han som deläger huset svarar i telefon och delegerar uppgifterna till företagen.

Postat

Njaa... det verkar olustigt. Han som deläger huset svarar i telefon och delegerar uppgifterna till företagen.

Stoppa upp en Daim i dajmkrysset på dom 😠

Postat

Å andra sidan har jag en bekräftelse i e-postform med alla av mig anmälda fel uppradade.

Räcker kanske som bevis på att jag anmält i tid.

Postat

Garant Corn Flakes, lättmjölk, strösocker, Eldorado blåbärssylt

Hur gör man för att ta bort ordet "Veteran" under avataren och skriva nåt eget där??

Postat

Although Falun Gong is a peaceful practice, but because the number of practitioners is more than Chinese Communist Party members, then Jiang Zemin was scared and decide to eliminate this. further more, Chinese Communist Party regime also harvest organs from Falun Gong practitioners to sell in the hospital for organ transplant!

😮

Postat

Inte kom de idag heller, de där hantverkarna - webbformulär here I come!

Undrar om jag ska överdriva lite istället denna gången?! Skriva att jag faktiskt lyckades spola en gång, men att stolens vatten med innehåll stegrade sig och åkte ut över golvet i badrum o hall... eller kanske jag borde försiktigt lossna kranen helt från diskbänken... eller...

😐

Å andra sidan ska jag peta nu.

Postat

HlPPk.png

en grupp som heter anonymous håller på o förstör för folk som är extremt pro copyright. typ lobbyister o så

o gene har gått ut o hotat dom, jättetöntiga hot, han fattar tydligen ingenting

då blev dom sura

[Mon Oct. 18]: Gene Simmons has surrendered! www.genesimmons.com now redirects to The Pirate Bay, however, genesimmons.com doesn't yet!

"Acapor wanted to block The Pirate Bay in Portugal. We decided it had to stay up. P.S. Hire real site admins!"

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.