debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 2 tim 1 kvart. Det är den tid hantverkarna har på sig att infinna sig idag. Vad hade ni gjort om det ALDRIG kom några hantverkare till de akuta fel ni har i den bostad ni hyr?
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 2 tim 1 kvart. Det är den tid hantverkarna har på sig att infinna sig idag. Vad hade ni gjort om det ALDRIG kom några hantverkare till de akuta fel ni har i den bostad ni hyr? Snackat med lite folk? Ring igen? tjatat som fan liksom.
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Snackat med lite folk? Ring igen? tjatat som fan liksom. Jepp. Det enda de sagt är att jag ska ge fan i att ringa igen (även om de inte sagt ordet fan just... hehe). De hör av sig tids nog. Frågan är när det blir och om det hinner bli totalstopp i toan och/eller allvarlig vattenskada.
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 japp Det var nära att jag köpte en dubbel sådan igår kväll i affären, men så kom jag ihåg att jag ska gå ned 14 kilo till jul så att jag kan äta belgisk choklad då. Undrar om jag klarar det. Istället sa kassören i affären om jag inte skulle ha cigaretter och att han var säker på att jag rökte. Hur kan man vara säker på att en person röker? Det gör jag ju inte heller för den delen.
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 Jepp. Det enda de sagt är att jag ska ge fan i att ringa igen (även om de inte sagt ordet fan just... hehe). De hör av sig tids nog. Frågan är när det blir och om det hinner bli totalstopp i toan och/eller allvarlig vattenskada. Asså, ring igen ändå. Stör dom så mkt att de är tvugna att komma. Akut är ju akut
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Egentligen BORDE jag faktiskt bajsa hela toan full med kletig brun bajs. Och låtsas som att jag inte visste att man ska hälla i vatten manuellt när spolningen är satt ur spel... ☺️
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Asså, ring igen ändå. Stör dom så mkt att de är tvugna att komma. Akut är ju akut Njaa... det verkar olustigt. Han som deläger huset svarar i telefon och delegerar uppgifterna till företagen.
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Här ösregnar det. Skönt - slipper frestas att köpa Japp. 😆
Neosus Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Njaa... det verkar olustigt. Han som deläger huset svarar i telefon och delegerar uppgifterna till företagen. Stoppa upp en Daim i dajmkrysset på dom 😠
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Å andra sidan har jag en bekräftelse i e-postform med alla av mig anmälda fel uppradade. Räcker kanske som bevis på att jag anmält i tid.
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Garant Corn Flakes, lättmjölk, strösocker, Eldorado blåbärssylt Hur gör man för att ta bort ordet "Veteran" under avataren och skriva nåt eget där??
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Dingbats, räkna inte med att Dumproducenten kommer att svara dig i den där andra tråden om språk, dialekter och uttryck.
Dingbats Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 per definition fail - men kan ändå funka i vissa sammanhang
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Although Falun Gong is a peaceful practice, but because the number of practitioners is more than Chinese Communist Party members, then Jiang Zemin was scared and decide to eliminate this. further more, Chinese Communist Party regime also harvest organs from Falun Gong practitioners to sell in the hospital for organ transplant! 😮
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Funderar på en sån här OM jag ska köpa en usb hub: 😄
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Inte kom de idag heller, de där hantverkarna - webbformulär here I come! Undrar om jag ska överdriva lite istället denna gången?! Skriva att jag faktiskt lyckades spola en gång, men att stolens vatten med innehåll stegrade sig och åkte ut över golvet i badrum o hall... eller kanske jag borde försiktigt lossna kranen helt från diskbänken... eller... 😐 Å andra sidan ska jag peta nu.
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 en grupp som heter anonymous håller på o förstör för folk som är extremt pro copyright. typ lobbyister o så o gene har gått ut o hotat dom, jättetöntiga hot, han fattar tydligen ingenting då blev dom sura [Mon Oct. 18]: Gene Simmons has surrendered! www.genesimmons.com now redirects to The Pirate Bay, however, genesimmons.com doesn't yet! "Acapor wanted to block The Pirate Bay in Portugal. We decided it had to stay up. P.S. Hire real site admins!" 😄
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 Shiiiiiit! 😄 :D http://thepiratebay.org/torrent/5893441/Acapor_leaked_emails
Recommended Posts