Memphis Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Seriöst? Vet du inte när tentan är? 🤪 Nä, vet inte, men skulle tippa på att det är 14:00 eftersom vi brukar ha tenta vid den tiden. 😄 Åker in till halv ett för säkerhets skull.
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 Nä, vet inte, men skulle tippa på att det är 14:00 eftersom vi brukar ha tenta vid den tiden. 😄 Åker in till halv ett för säkerhets skull. Tänk så pågår den just nu? 😛 Haru inte frågat någon? 😛
Memphis Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Tänk så pågår den just nu? 😛 Haru inte frågat någon? 😛 höhö. 😛 Jo, har ju frågat polare men ingen annan vet ju säkert heller. xD De brukar ju lägga upp tiden men denna gången har de väl glömt eller nått. 😛 Men som sagt, tidigare har vi för det mesta haft kl 14 om det är eftermiddag.
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 Ja men om ingen lagt upp tiden så kan ni väl likaväl skita i tentan och säga att ingen sa åt er när den var! 😛
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 Och sen blir han tvungen att ge er den ändå osv så då får ni mer tid på er att plugga 😄
Memphis Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Nästa period ska vi läsa Hållfastighetslära fortsättning och Tillverkningsteknik, ska bli kul! Och till våren ska vi bl.a läsa FEM-modellering och Konstruktion grundkurs! Ska bli ännu roligare! 😮☺️ Sedan ska vi även läsa Miljö och energiteknik vilket jag seriöst inte ser fram emot. xD Reversibla kvasijämviktsprocesser och andra huvudsatsen osv. 🤪 Sånt vi hade i Termodynamiken. Blä! xD
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 Nästa period ska vi läsa Hållfastighetslära fortsättning och Tillverkningsteknik, ska bli kul! Och till våren ska vi bl.a läsa FEM-modellering och Konstruktion grundkurs! Ska bli ännu roligare! 😮☺️ Sedan ska vi även läsa Miljö och energiteknik vilket jag seriöst inte ser fram emot. xD Reversibla kvasijämviktsprocesser och andra huvudsatsen osv. 🤪 Sånt vi hade i Termodynamiken. Blä! xD Miljö och energiteknik 😮 Sånt kan ju jag! Nästa period ska jag läsa Markvetenskap, Tillämpad systemanalys och Transformmetoder 😮
Memphis Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 (redigerat) Är inte det sånt du läser typ Pazo? 😛 edit, ja, tänkte väl det. xD Redigerat 18 oktober 2010 av Memphis
Memphis Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Men då kan du hjälpa mig ifall jag inte fattar nånting! 😮 🥰
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Pratar med dom i telefon typ varannan vecka. Telefon 3 gånger per dag, mail 5 gånger per dag, 1 sms. Det är väl min genomsnittliga dos ungefär.
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Victoria Dyring är ju fan rätt snygg ändå Victoria Silvstedt vet jag vem det är, men vem är Dyring?
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 höhö. 😛 Jo, har ju frågat polare men ingen annan vet ju säkert heller. xD De brukar ju lägga upp tiden men denna gången har de väl glömt eller nått. 😛 Men som sagt, tidigare har vi för det mesta haft kl 14 om det är eftermiddag. Det verkar ju fullständigt sinnessjukt.
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Att äta ägg är ännu mer stötande än att äta kött. Så måste väl en vegetarian tänka eller?
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 En hel del i toastolen nu. Tog reda på att han som ringde i förra veckan som skulle höra av sig varken var från hyresvärden, förvaltningen, fastighetsskötseln, ägarna eller Electrolux. Konstigt nog var han från en fastighetsskötsel som inte alls är i det område jag bor och som förvaltningen rimligen inte borde ha något att göra med. Strange! Idag har de sökt mig från Chalmers tidigt som f-n!! Vet inte varför, jag sov. //:debatt
debatt Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Nu har det snart gått 6 x 24 = 144 timmar sedan jag sökte hjälp med mina 3 akuta vattenfel i lägenheten. Spännande! Vad gör man om det inte händer något denna vecka heller? 🙂
Dingbats Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Victoria Dyring är INTE het! Victoria är för övrigt ett jävligt osexigt namn.
Overkill Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Dingis, du är ju språkkille. Gå in och diskutera här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=77069
Dingbats Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Dingis, du är ju språkkille. Gå in och diskutera här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=77069 strax
Overkill Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Nu har jag läst igenom all kurslitteratur till tentan.
Pazo Postat 18 oktober 2010 Trådstartare Postat 18 oktober 2010 Dingis, du är ju språkkille. Gå in och diskutera här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=77069 Men du är ju cp! 😛
Recommended Posts