Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Seriöst? Vet du inte när tentan är? 🤪

Nä, vet inte, men skulle tippa på att det är 14:00 eftersom vi brukar ha tenta vid den tiden. 😄 Åker in till halv ett för säkerhets skull.

Annons
Postat

Nä, vet inte, men skulle tippa på att det är 14:00 eftersom vi brukar ha tenta vid den tiden. 😄 Åker in till halv ett för säkerhets skull.

Tänk så pågår den just nu? 😛

Haru inte frågat någon?

😛

Postat

Tänk så pågår den just nu? 😛

Haru inte frågat någon?

😛

höhö. 😛

Jo, har ju frågat polare men ingen annan vet ju säkert heller. xD

De brukar ju lägga upp tiden men denna gången har de väl glömt eller nått. 😛 Men som sagt, tidigare har vi för det mesta haft kl 14 om det är eftermiddag.

Postat

Nästa period ska vi läsa Hållfastighetslära fortsättning och Tillverkningsteknik, ska bli kul!

Och till våren ska vi bl.a läsa FEM-modellering och Konstruktion grundkurs! Ska bli ännu roligare! 😮☺️

Sedan ska vi även läsa Miljö och energiteknik vilket jag seriöst inte ser fram emot. xD Reversibla kvasijämviktsprocesser och andra huvudsatsen osv. 🤪 Sånt vi hade i Termodynamiken. Blä! xD

Postat

Nästa period ska vi läsa Hållfastighetslära fortsättning och Tillverkningsteknik, ska bli kul!

Och till våren ska vi bl.a läsa FEM-modellering och Konstruktion grundkurs! Ska bli ännu roligare! 😮☺️

Sedan ska vi även läsa Miljö och energiteknik vilket jag seriöst inte ser fram emot. xD Reversibla kvasijämviktsprocesser och andra huvudsatsen osv. 🤪 Sånt vi hade i Termodynamiken. Blä! xD

Miljö och energiteknik 😮 Sånt kan ju jag!

Nästa period ska jag läsa Markvetenskap, Tillämpad systemanalys och Transformmetoder 😮

Postat (redigerat)

Är inte det sånt du läser typ Pazo? 😛

edit, ja, tänkte väl det. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Pratar med dom i telefon typ varannan vecka.

Telefon 3 gånger per dag, mail 5 gånger per dag, 1 sms.

Det är väl min genomsnittliga dos ungefär.

Postat

höhö. 😛

Jo, har ju frågat polare men ingen annan vet ju säkert heller. xD

De brukar ju lägga upp tiden men denna gången har de väl glömt eller nått. 😛 Men som sagt, tidigare har vi för det mesta haft kl 14 om det är eftermiddag.

Det verkar ju fullständigt sinnessjukt.

Postat

En hel del i toastolen nu.

Tog reda på att han som ringde i förra veckan som skulle höra av sig varken var från hyresvärden, förvaltningen, fastighetsskötseln, ägarna eller Electrolux.

Konstigt nog var han från en fastighetsskötsel som inte alls är i det område jag bor och som förvaltningen rimligen inte borde ha något att göra med. Strange!

Idag har de sökt mig från Chalmers tidigt som f-n!! Vet inte varför, jag sov.

//:debatt

Postat

Nu har det snart gått 6 x 24 = 144 timmar sedan jag sökte hjälp med mina 3 akuta vattenfel i lägenheten.

Spännande!

Vad gör man om det inte händer något denna vecka heller?

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.