Dingbats Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 En i min klass ser f.ö. ut som en ganska mycket fulare version av ZD. Och en av mina naglar är lika lång som de andra.
Dingbats Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Hunden ligger mer i mina lakan än vad jag gör. Nu ska jag jämna ut det. flodratt
debatt Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Hamnade på fel sida. NU ska jag göra nåt. Kanske... 🙂
debatt Postat 1 oktober 2010 Postat 1 oktober 2010 Var lite klurigt att dubba den plockande gitarren och få det så tajt att det låter som en, för att få ett fylligt ljud. 🤪 Speciellt när jag har tjocka 0.13-strängar på. xD Menar du att du spelat in gitarren två gånger. Annars kan man ju spela in den bara en gång och kopiera det spåret och trixa lite bara...
Pico Postat 2 oktober 2010 Postat 2 oktober 2010 Vaknade alltså 5:50ish... känns ju rätt jävla märkligt. 😳
Neosus Postat 2 oktober 2010 Postat 2 oktober 2010 Mmm inte sovit så himla bra. Kommer nog att bli en tidig kväll ikväll 😕😱
Dingbats Postat 2 oktober 2010 Postat 2 oktober 2010 juice & coffee in the morning after staring at the sun all night wiowi. wiowi. wiowi.
debatt Postat 2 oktober 2010 Postat 2 oktober 2010 Vilka filformat ska man spara och skicka till när man ska skicka till skivbolag? Hjälper brorsan med det nu, men blev osäker. Jag har alltid fått för mig att bmp var bra, men "alla" svenska presserier jag hittat nu vurmar för tiff, eps och jpeg faktiskt. Inte ett ord om bmp. Är det bara om man ska skriva ut på skrivare hemma själv man kör bmp...? Fick förresten en ean-kod från grammotex i tiff själv, men den kunde inte öppnas i mitt program, trots att det kan öppna tiff! Gjorde då om den i Paint från tiff till bmp och öppnade denna nya bmp-en i mitt program istället. Vad kan det ha berott på?
Pazo Postat 2 oktober 2010 Trådstartare Postat 2 oktober 2010 Samma här... sov kass, vaknade tidigt. Epidemi? Inte här! >9h sömn här för mig!
Recommended Posts