Memphis Postat 16 oktober 2010 Postat 16 oktober 2010 HAHAHA! Sebbe har stått och väntat på att få gå på toa i över tio min! Sen smsar jag åt honom att knacka på och tjata osv... Då svarar han "LOL toan var tom och upplåst hela tiden, färggrejen visade bara tvärtom" 😄 :D hahaha 😆😛
Pazo Postat 16 oktober 2010 Trådstartare Postat 16 oktober 2010 Nu lipar de i filmen! Kääänsloooor!!! 🙁
Fidden Postat 16 oktober 2010 Postat 16 oktober 2010 jag är nästan uppe på 77kg nu. funderar på att fortsätta till 80 innan jag vänder.
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Nu lipar de i filmen! Kääänsloooor!!! 🙁 Jag såg filmen Griffin & Phoenix. Då lipade jag. xD Riktig snyftare. 😊😄 Sova, gnt!!
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Hej! En väktare kom och knackade på hos mig igår, sade att grannarna klagat på hög musikvolym.. 😐 Jo, jag drog väl på en del eftersom det var Lördag men nä nä, torra folk måste klaga.. 😑 nu kommer säkert en klassisk böter på 1000spänn för väktarens utryckning. 😏 Men får väl skylla mig själv.
Pazo Postat 17 oktober 2010 Trådstartare Postat 17 oktober 2010 Hej! En väktare kom och knackade på hos mig igår, sade att grannarna klagat på hög musikvolym.. 😐 Jo, jag drog väl på en del eftersom det var Lördag men nä nä, torra folk måste klaga.. 😑 nu kommer säkert en klassisk böter på 1000spänn för väktarens utryckning. 😏 Men får väl skylla mig själv. Vilken tid var detta? 😮 Hade du så hög musik?
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Vilken tid var detta? 😮 Hade du så hög musik? Typ kl 12 iofs. 😛 Men jag menar, har ju bott här i ett halvår utan att folk klagat. 😲
Pazo Postat 17 oktober 2010 Trådstartare Postat 17 oktober 2010 Men asså, är du säker på att det var du? 😮
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Jo, det var nog jag, satt och proddade och hade lite hög volym men de flesta studenter brukar ju inte lägga sig 11-12 på en Lördag liksom, trodde jag.
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Pazo lyssna gärna på min låt jag droppade i vår mapp nyss. Om du orkar och vill. 😕
Pazo Postat 17 oktober 2010 Trådstartare Postat 17 oktober 2010 Ingen kom och sa till innan? Annars så är det inte alls du som ska betala en eventuell räkning
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 (redigerat) Ingen kom och sa till innan? Annars så är det inte alls du som ska betala en eventuell räkning Nä, ingen sade ju till innan, och det sade jag till väktarn, för då hade jag ju självfallet sänkt. Men vaddå, finns det regler som säger att man måste blivit tillsagd först och bara måste betala om man efter det inte sänkt? Redigerat 17 oktober 2010 av Memphis
Pazo Postat 17 oktober 2010 Trådstartare Postat 17 oktober 2010 Pazo lyssna gärna på min låt jag droppade i vår mapp nyss. Om du orkar och vill. 😕 Låten är fet och asbra gjord! 😄 Gillar inte sången dock 😕 Dessutom känns den påklistrad 😕
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Låten är fet och asbra gjord! 😄 Gillar inte sången dock 😕 Dessutom känns den påklistrad 😕 😮 Nemän tack Pazo. 😊🥰 Sångtagningarna blev inte riktigt hundra och vet inte hur jag ska mixa sången riktigt, kan inte sånt riktigt. 😕
Pazo Postat 17 oktober 2010 Trådstartare Postat 17 oktober 2010 Nä, ingen sade ju till innan, och det sade jag till väktarn, för då hade jag ju självfallet sänkt. Men vaddå, finns det regler som säger att man måste blivit tillsagd först och bara måste betala om man efter det inte sänkt? Vet inte riktigt hur de funkar. Men en tjej i min klass bor ihop med en som pluggar jurist. Och enligt henne så om man inte blev tillsagd innan så har man inte haft chans att sänka och kan därför lägga över betalningen på personen som ringde 😛
Memphis Postat 17 oktober 2010 Postat 17 oktober 2010 Vet inte riktigt hur de funkar. Men en tjej i min klass bor ihop med en som pluggar jurist. Och enligt henne så om man inte blev tillsagd innan så har man inte haft chans att sänka och kan därför lägga över betalningen på personen som ringde 😛 Ja, det låter faktiskt logiskt. Om ingen säger till kan jag ju inte veta att jag stör någon. Ifall jag får en faktura så ska jag kolla upp det ordentligt.
Recommended Posts