Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

118,3 klmtr har jag sprungit sedan augusti. Det är lika långt som mellan köping och linköping. Fågelvägen då. Fast fåglar springer ganska sällan, förutom strutsar.

Annons
Postat

Tänker nog använda det som låttitel om det är lugnt. Kanske jag har sagt/frågat redan förut... han som spelar Tzatziki namedroppar Blonde Redhead i I taket lyser stjärnorna!!!

Postat

jag kan ta hand om utgifterna, jag är snuskigt rik. jag har nämligen gått och bytt fabrikat på makrill i tomatsås.

Postat

en tjej som är söt och jag har solklara tecken på att hon har spanat in mig också så de bara å köra! Vet inte hur man gör, får improvisera på nåt sätt. Säga hej är väl en bra och sen sitta bredvid henne och så det svåra att prata med henne om nånting, får ägna söndagen och måndagen åt djup tankeverksamhet.

Nice, Good luck!

Postat

En fråga, det finns inga risker med att ge ut sitt bankkontonummer till en köpare eller? 😕 Ska sälja en jacka..

Postat (redigerat)

Ja, menar ju det. Har inte sålt något över internet så innan direkt bara. 😛 Ville inte göra något dumt.

Hej Pazo. 🥰

Redigerat av Memphis
Postat

Den filmen e fan bra! 😄

Jag pluggade till nu, känns riktigt bra i FlerDimmen nu, kommer gå kalas.

Nu ska jag mixa o prodda ett tag och sedan se film. ☺️

Postat

HAHAHA!

Sebbe har stått och väntat på att få gå på toa i över tio min!

Sen smsar jag åt honom att knacka på och tjata osv...

Då svarar han "LOL toan var tom och upplåst hela tiden, färggrejen visade bara tvärtom"

😄 :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.