Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

huuuhh... mätt.

pannkakor på 4 ägg, 4dl mjölk, 1dl mjöl och 1dl råggryn kanske var i saftigaste laget för en person xD

Dessutom hade jag ett halvkilo kvarg på.

Postat

en tjej som är söt och jag har solklara tecken på att hon har spanat in mig också så de bara å köra! Vet inte hur man gör, får improvisera på nåt sätt. Säga hej är väl en bra och sen sitta bredvid henne och så det svåra att prata med henne om nånting, får ägna söndagen och måndagen åt djup tankeverksamhet.

Postat

en tjej som är söt och jag har solklara tecken på att hon har spanat in mig också så de bara å köra! Vet inte hur man gör, får improvisera på nåt sätt. Säga hej är väl en bra och sen sitta bredvid henne och så det svåra att prata med henne om nånting, får ägna söndagen och måndagen åt djup tankeverksamhet.

Shit! Bra! Lycka till.

Postat

Shit! Bra! Lycka till.

Mm, fast med att hon har spanat menar jag just det och inte att hon har sexuella fantasier om mig i duschen och planerat en karta över våran villa på Lidingö, så man ska inte dra för stora växlar av det eller vad det heter kanske.

Postat

Missade du mitt inlägg eller vill du inte svara?

How about någonting mittemellan. 😛 Nej, det har jag inte. Vilket är tur för det hade blivit så awkward att jag helst inte ens tänker på den hypotetiska situationen.

Postat

Hur går det i skolan då? Tenta snart?

Ska du inte svara på den, Pazo?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Det går bra, det är inget jag oroar mig över eller så alls, det är alla interaktioner som är grejen. Tenta om några veckor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.