Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hitta en j-t god läkeroltablettask med lakrits å persikosmak på ICA 😮 Gött! Sug på en sån Pazo..haha.

Just nu äter jag men jag har sugigt på en hel del Vicks blue idag 😮

Postat

Jå jäklar det kom över en natt! 😮 Skön å frisk luft.

Härligt! ☺️

Själv är jag på G med att skifta däck. Lär nog komma lite snö snart här i Sollefteå... om ett par veckor eller så. 😱😊

Postat (redigerat)

Just nu äter jag men jag har sugigt på en hel del Vicks blue idag 😮

Dom och alla andra halstabletter o hostmedicin har blivit helt bannlysta för min del av min logoped,

eftersom dom torkar ut stämband. Är man känslig är det inget bra, är man inte det är det väl ok att

vara måttlig.

Inatt fick jag en konstig strypkänsla i halsen en ring under och en ring ovanför struphuvudet.

Lät som värsta exorcistenfilmen och vaknade som tur var. Tog två puffar akut astmamedicin.

Lungorna vidgades som ballonger, liksom bronkerna, men halsen var lika tight ändå. Satte mig

upp, var helt vit i käften. Sedan fick jag upp slemkroppar som nästan levde sitt egna liv.

Somnade, vaknade med dov huvudvärk kl 9 och kände det som om jag inte sovit en enda minut.

Inatt petade jag lite med Sitebuilder för att kolla hur det kan bli att göra en webbsida äntlich.

😑

Redigerat av debatt
Postat

Är sitebuilder bra? *nyfiken* 😕

Bra och bra....

och bra. 😄

En gång i tiden var jag inne och testade en annan sån där gratis inkluderad webbsidesbyggare (tror det var i dåvarande Surftown, som då erbjöd helt gratis webbhotell faktiskt). Det bästa med den gamla webbsidesbyggare, det var att det fanns en helt blank tom vit mall att utgå ifrån. Men DET verkar inte finnas i SiteBuilder. Man har istället ungefär 500 mallar att välja bland och sedan kan man i var och en av dessa byta ut bakgrundsfärg så man har tre varianter på vardera. Är man alltså snäll kan man säga att de erbjuder 1500 alternativ. Jag satt till 3.15 imorse och titta igenom samtliga. Sökte i google på SiteBuilder och kom till någon engelsktalande site och började sedan att testbygga en sida alltså. Men när det var läge för "Present (web page)" gick jag ur läget och tillbaka igen. Hos Binero som jag bestämt att jag ska välja så kan man inte komma åt SiteBuilder-programmet förrän man har blivit kund.

Jag tvekar mest gällande om jag ska domännamnet registrerat någon annanstans, kanske hos GoDaddy.com, och i så fall varför. Ett argument som framförts är att man lättare kan byta webbhotell om man har den registreringen gjort hos en domänregistrator eller om webbhotellet går i konkurs. Men så tänkte jag igår att snubbarna på GoDaddy är ju svårare att personligen nå och dessutom kan ju ett sånt företag konkursa också, och vad händer då?

Att nappa på erbjudandet om gratis eller mycket billig domänregistrering hos Binero f.n. tänker jag inte göra för det är .se. Jag ska ha .com och den kostar ordinarie pris.

Av alla de 500 mallarna igår förresten, så var det 1 eventuellt 2 jag kan tänka mig. Att lägga in text och foton verkar enkelt. Man kan t.o.m. ha dedikerad avdelning för e-shop med betalningsalternativ och lagersaldovisning m.m. Att ladda upp filer verkar lite halvknas, för de låg ensamma i en avdelning. Jag skulle vilja ha dem i vilken avdelning som helst på webbsidan, kanske direkt när man kommer in t.ex. En rolig video.

☺️

pasta o inga hantverkare//:debatt

Postat

Inhandlat fredagsvirren PICO?! 😮☺️

Mja, har kvar sen tidigare. 😄

En knappt halvfull Lagavulin och en i det närmaste orörd Bowmore.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.