Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😮

https://www.studio.se/index.php?showtopic=80246&st=0

😮 Snygga! 😄

Gjorde också sånna en gång. ☺️

Postat (redigerat)

Mja, hyfsat iaf. 😄 Hade inte så jättebra högtalarelement kanske men dom funkade. ☺️

Inte lika snygga som dina heller. xD

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Kom hem från skolan för en timma sen typ 🤪 , har bara hunnit göra lite mat och kollar Vetenskapens värld nu. 😮 Om svarta hål och sånt. 😮

Redigerat av Memphis
Postat

ehehe ☺️

Ghuhuu va trött jag är. Soffan hägrar...den är typ halvgrå med små prickar om du nu undrade debatt 😄

Mitt tredje gissningsalternativ, det som jag aldrig skrev.

:rolleyes:

Postat

Om Pazo känner sig halvkrasslig och ska ta tempen ska han väl inte gå ut i kylen och ta den på sig i röven eller munnen!

Då får han ju fel värde pga nedkylningen.

Postat

Nu har jag skrivit brevet till CSN. Men jag hade redan frankerat det och klistrat igen det, när jag kom på att jag ville ha en kopia på brevet. De 6 bilagorna behövs inte kopieras. Så jag fick sprätta upp det med en vass kniv, scanna & skriva ut, använda tejp. Vad fult.

😄

Postat

Hösten 8 år målar.

Autumn

Om man skulle ställa ute vad man målat.

grymt

killens tavlor va riktigt grymma oxå

Det är inte många tavlor dom har gjort fast samtidigt har dom det... 😳🤪 Va det nån som fattade mitt skitbraiga skämt där? :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.