debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Jag skulle vilja ha en mobiltelefon som bara är semiportabel, som satt fast förankrad till ett telefonjack i en del av en gipsvägg på 1 x 0.5 m, som man var tvungen att bära omkring på också. Det hade varit annorlunda. Så skönt opraktiskt. 🥰
Neosus Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Jag skulle vilja ha en mobiltelefon som bara är semiportabel, som satt fast förankrad till ett telefonjack i en del av en gipsvägg på 1 x 0.5 m, som man var tvungen att bära omkring på också. Det hade varit annorlunda. Så skönt opraktiskt. 🥰 haha 😄 Skulle se ut det.. 😄☺️
debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 True story: Ringde på ett projekt på mitt förra jobb och frågade om folks mobiltelefonvanor. Kommer till en 70-årig gubbe i Smålands skogar som seriöst inte visste vad mobiltelefon är! Jag försökte hjälpa honom på traven och passade då på att fråga om den var portabel. Han svarar: "Portabel och portabel, du menar om jag kan bära med mig den? Jo, det är väl klart som fan att jag kan bära med mig den. Det är ju bara att dra i sladden. Och vill jag ha med'na ut i tregÅÅn så får jag väl koppla till en sån däringa grendosa med rullsladd. Det har jag i nu se!!" 😳 😆
debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Vad är ditt jobb egentligen? Inget alls just nu.
debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 5 min kvar nu på andra dagens väntan på hantverkare. Toastolen låter som om den ska explodera närsomhelst. Vattenskada i taket i köket. En vattenkran som sprutar i otid. Kul. Nästa vecka kanske de kommer...
debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 De kom inte idag heller. Tror jag ska resa bort några månader...
Pico Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 De kom inte idag heller. Tror jag ska resa bort några månader... 😛
Pazo Postat 14 oktober 2010 Trådstartare Postat 14 oktober 2010 Tjejen med två mpc:n är säkert bara en poser!
debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Vilket rent gitarrljud det är på Expression (soleil lavant), imponerande.
Dingbats Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Vad betyder cc-by-nc-sa? 😲 Creative Commons Att man måste ange vem som är upphovsman om man sprider verket vidare Att man inte får sprida det vidare i kommersiellt syfte Att man måste släppa derivatverk med en liknande licens
Dingbats Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Vilket rent gitarrljud det är på Expression (soleil lavant), imponerande. El eller acke? Uppskattar att du lyssnar!
debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 El eller acke? Uppskattar att du lyssnar! Både och egentligen, men tänkte mest på acke här. Sköna bakgrundkörer på Väder o vind!
debatt Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Creative Commons Att man måste ange vem som är upphovsman om man sprider verket vidare Att man inte får sprida det vidare i kommersiellt syfte Att man måste släppa derivatverk med en liknande licens Bra! Bra pop!
Recommended Posts