Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Omvärlden med omnejd, sakta i backarna! Lägg i trean och puttra uppför, utför stupet och stupa mig ensam.

😕

möp

Redigerat av Dingbats
Postat

Själv har jag bott i en förort i 20 år och det enda jag har sett komma och gå är byxmodet.

Troode du bodde ute på en ö i en väldigt stor vit sekelskiftesvilla med pelare.

Postat

Troode du bodde ute på en ö i en väldigt stor vit sekelskiftesvilla med pelare.

Ja, men det ligger väldigt centralt, så det är som en förort kan man säga.

Postat

Finska PINN:ar är gott.

"An increased lack of boredom" låter som en titel på en bok i stil med Varats olidliga lätthet eller Hundra år av ensamhet eller På spaning efter den tid som flytt. Kan bara inte komma på en bra svensk version för helvete.

Postat

Dagens påpekanden

har hittat motsatsen till min diametrala motsats i klassen, blir det min areala medsats? Min kvinnliga motsvarighet iaf. precis lika blyg varken ful eller snygg och sv

det går en m.e.m. exakt kopia av zooey deschanel i min klass fast typ slarvigare skapad och lite mulligare och född 91

Intresseklubben har redan antecknat så det behöver inte ni göra.

😄

Postat

Å vad kul det vore om alla hade Asterixnamn här.

Asterix och Obelix borde ju egentligen vara Killis och Pazo.

Idefix är självklart k9.

Majestix är Fidden eftersom han så omsorgsfullt höll ordning på topplistan förra året och dessutom är intresserad av mat.

Miraculix är Micke antar jag, mest baserat på utseende.

Troubadix säger jag inget om för att inte göra någon arg.

Senilix är debatt (ren gissning).

Postat

"Snygg" tycker jag är svårt att översätta till engelska (eller franska för den delen). "Handsome" funkar bara på killar och är mer typ "stilig", "beautiful" är mer "vacker", "pretty" är lite för mycket "söt", "good-looking" är lite för opersonligt.

Jag har lagom långt mellan ögona, men det har ju de flesta så det är väl inte så mycket att hänga i julgran.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.