Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag tycker att du ska gå till huvudkontoret och slå näven i skrivbordet och be dom fara långt åt helvette, debatt! 😛

Ja, det hade säkert förbättrat min relation med hyresvärden. 😄

Ont i ryggen idag också och det går tillfälligt ingen buss i det området de bor, så jag orkar inte gå 5 km i ett industriområde

och tillbaka igen, till en annan buss.

Fast elen kan de inte hjälpa, det är Göteborgs Energi som bjubbar om någon vattentillförsel??

Hemförsäkring har jag hos TryggHansa. Det måste finnas billigare än att betala 1637 spänn!

Postat

Sedan ska jag koppla in gitarren o förstärkaren och spela lite tung dist med delay. Jag ska se var mina käftuttryck som pojke i elva-tolvårsåldern förställande elgitarr 😄 motsvarar på en riktig elgitarr. Det blir en utmaning att ta ut alla de... vad kan det vara...

400 gitarrtonerna i en låt på 2.57.

Sedan ska det till trumset/add drums, fender elbas och akustisk gitarr. Tror jag ska krydda med lite hammond även om det inte är med på originalet.

Postat

Mitt brännmärke är inte läkt ännu och nu har det väl gått 6 veckor??

Eller läkt förresten, det är det att det har annan hudfärg. Mörkt typ.

Postat

Rösttränade förut för första gången på 2.5 veckor. Eller heter det på 2.5 vecka?

Grannarna slutade med sina aktiviteter direkt. De lyssnade säkert. Tror nog det var ett manus jag övade in för teatern.

29 minuter.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.