debatt Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Gruvarbetarna har varit därnere sedan augusti!! Ögonen kommer få en omställning som heter duga. Undrar hur de gör rangordningen om vem som ska hissas upp före någon annan - slåss om det? Jag har städat i lägenheten hela dagen. Så nu imorgon kan jag skriva in på deras webbformulär när jag är riktigt vaken, att de kan komma hit och besiktiga och ge mig en ny toa, en ny spis, nya lampkupor, ny kran och nytt innertak. De kommer få chocken! Detta innebär att jag inte hunnit med NÅGOT av allt det jag skulle göra idag, får bli imorgon istället då. 🙂
Overkill Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Haha, nu sitter dom och diskuterar flashback på svt. 😄
Overkill Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Men åååh så började pazo duscha nu. Eftersom han gör det i 20 minuter minst så lär jag inte hinna borsta tänderna 😮
Micke H Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 "Alright for all you dumb asses that dont know wat progressif rock is it is rock music that has a diffrent tune of the guitars and doesnt sound like another song" YouTube-kommentar... 😳
Pazo Postat 13 oktober 2010 Trådstartare Postat 13 oktober 2010 Shiiit, orka har varit nere i gruvan i två månader
Memphis Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 (redigerat) Loney Dear ska spela med Göteborgs symfoniker här i gbg! Funtar på att se honom. Bokar iallfall biljett till Datorspelsmusik-koncert med Göteborgs symfoniker nu. ☺️ http://www.gso.se/?pageid=8697&eventId=2600 Hade visserligen hoppats på musik från Final Fantasy men blir nog ballt ändå. Synd bara att man inte har någon att gå med bara. Min bror är i Örebro och min kusin i Stockholm och jag har inga polare här som är intresserade av sånt. 😑 Redigerat 13 oktober 2010 av Memphis
Pazo Postat 13 oktober 2010 Trådstartare Postat 13 oktober 2010 Jag trode loney dear var ett band... eller är emil på forat den enda som är loney dear?
Memphis Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Jag e inte helt säker faktiskt, det kanske är ett band fast han som skriver musiken. 😕
debatt Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Haha, nu sitter dom och diskuterar flashback på svt. 😄 Hör du vad de säger?
Micke H Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Har fått ytterligare ett tillförlitligt mail: "Stort grattis [NAME] Du har vunnit en MP3-spelare! Jag skriver till dig då du har vunnit en MP3-spelare! Du ombeds att bekräfta ditt deltagande [NAME] så du kan få din pris. Klicka här och bekräfta det med detsamma. Fortsatt bra dag. Med vänliga hälsningar, Malin"
Overkill Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Fyfan, seg i huvudet nu. Fem timmars intensivt statistikande och svinhungrig på det. Blää
debatt Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Inte har det kommit någon från förvaltningen ännu. Jag har bara väntat i 7 timmar 20 minuter. Förra gången jag skrev om det här i längsta, vilket år det nu var... så kom de med en gång. Men kommer de inte innan kl 17 idag, så bajsar jag bredvid det idag.
debatt Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Däremot har vattnet varit avstängt hela dagen från och till, mest av... från då kanske jag ska skriva?!? 🤪 Tyvärr dock helt utan förvarning. Ingen dusch, ingen torka händerna efter arslebesök på toa, ingen tandborstning. Skitfräsch när jag gick och handlade... 😆 Sedan kom det konstig post idag igen, precis som igår. De har höjt hemförsäkringen med 32% och elen enorma med 151%. Vad i hel vete? 😮
Neosus Postat 13 oktober 2010 Postat 13 oktober 2010 Jag tycker att du ska gå till huvudkontoret och slå näven i skrivbordet och be dom fara långt åt helvette, debatt! 😛
Recommended Posts