debatt Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Eller typ vetenskapsfilosofi. Validitet, induktion, deduktion, populationer och urval, statistisk signfikans, kausala samband, korrelation, reliabilitet osv. Exakt. Och det ÄR rätt drygt, som du skrev.
debatt Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Såg en lapp i porten när jag kom med varorna. Det ska tydligen bli lägenhetsinspektion nu igen! Fan, det är ju fler lägenhetsinspektioner i det här huset än det var inspektioner i lumpen!! Hur ofta kommer någon från förvaltningen på lägenhetsinspektion hos er??? Ska städa lite då da. Men matchen ska jag se för djävulen! 😠 musik//:debatt
Overkill Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Eller typ vetenskapsfilosofi. Validitet, induktion, deduktion, populationer och urval, statistisk signfikans, kausala samband, korrelation, reliabilitet osv. populationer och urval, statistisk signfikans, kausala samband, korrelation och reliabilitet är det vi håller på med i statistiken.
Dingbats Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Men matchen ska jag se för djävulen! Vad har han för nöje av det?
Pazo Postat 12 oktober 2010 Trådstartare Postat 12 oktober 2010 Du måste ju fortfarande läsa hela statistik A! Har ju fan redan läst statt säger jag ju? 😲
Overkill Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Har ju fan redan läst statt säger jag ju? 😲 Jaha. Trodde inte ni läste 30 hp?
debatt Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Vad har han för nöje av det? F'låt... blev bara så Sven Wollter inspirerad, förstår du. Vara till lags till ägarna, till kapitalet.
Dingbats Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Sven Wollter inspirerad [...] Vara till lags till ägarna, till kapitalet Hänger inte ihop.
debatt Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Jo, jag gillar inte att vara ägarna till lags... Sven Wollter-inspirerad.
debatt Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Måste gå en rejäl sträcka nu för att köpa gammaldags glödlampor. Jag köpte en lågenergilampa, den gick sönder med en gång.
Pico Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Foppol snart 😮 Bäst du tar dig en kopp kaffe så du inte somnar! 😄
Memphis Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Står inför ett dilemma. 😕 Har en kompis i Uddevalla som jag hängde rätt mycket med innan jag flyttade, han hade en hemmafest som han bjöd mig på för ett tag sedan, men jag sade att jag skulle fira en polare här i gbg, vilket jag också skulle, men han blev typ sur eller nått, trodde väl att jag ljög, fast det skulle jag väl iofs ändå gjort iallfall om jag inte varit upptagen, för han e rätt klängig och jobbig ibland, så orkar inte se honom så ofta, och så nu hörde han av sig och sade att jag fick en "ny chans" för han skulle ha en födelsedagsfest nu på Fredag och förväntade sig att jag skall komma,.. men jag orkar ju inte! Dels är det 12 mil enkel väg för han bor i trollhättan och sedan e det jobbigt att vara på fest me hans polare som jag inte känner eller antagligen inte kommer klaffa med så bra. 😑 Så jag kommer bli tvungen att ljuga och han kommer bli besviken..igen.. . eeeehh.... men jag tror jag skiter i det.. xD meeh, jobbigt ändå liksom 😑
Memphis Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Antagligen ingen som orkar läsa det där, men sammanfattningsvis så så skiter jag nog i en grej och en "polare" kommer bli lite "sur", eller nått. 😛
Overkill Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Det är faktiskt bara sju mil till trollhättan!
Memphis Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 (redigerat) Det är faktiskt bara sju mil till trollhättan! eeh..hm. man kanske kan åka direktbuss/tåg dit från gbg ja.. tänkte ju vägen via uddevalla. xD Spela roll, orkar ändå inte.. 😛 frågan e vad man ska koka ihop för ursäkt då.. skulle kunna nämna att jag har tenta i Matematisk Analys i flera variabler på Måndag.. vilket jag har Redigerat 12 oktober 2010 av Memphis
Memphis Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Jag ska döpa min dotter till Holmfrid. Om jag nån gång får en dotter får hon gärna heta Ciara eller Esmeralda, vilket e väldigt fina namn. 🥰
slejnard Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Mäh..låt han bli sur då. Bra att va litte ego ibland å världen går för tusan inte under för det. 🥰
slejnard Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Bäst du tar dig en kopp kaffe så du inte somnar! 😄 Mnää.druckit nog kaffe idag, men visst fasen drar det i kaffetarmen 😛
Memphis Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Mäh..låt han bli sur då. Bra att va litte ego ibland å världen går för tusan inte under för det. 🥰 Okej, tack Slej 🥰
Memphis Postat 12 oktober 2010 Postat 12 oktober 2010 Orka att alla kollar på foppoll. 😏 Hehe, Holland gjorde mål. 😱
Pazo Postat 12 oktober 2010 Trådstartare Postat 12 oktober 2010 Jaha. Trodde inte ni läste 30 hp? Nä inte 30 hp. Men 5hp för oss är ju typ 30hp för er 😛
Recommended Posts