Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Eller typ vetenskapsfilosofi. Validitet, induktion, deduktion, populationer och urval, statistisk signfikans, kausala samband, korrelation, reliabilitet osv.

Exakt. Och det ÄR rätt drygt, som du skrev.

Postat

Såg en lapp i porten när jag kom med varorna. Det ska tydligen bli lägenhetsinspektion nu igen!

Fan, det är ju fler lägenhetsinspektioner i det här huset än det var inspektioner i lumpen!!

Hur ofta kommer någon från förvaltningen på lägenhetsinspektion hos er???

Ska städa lite då da. Men matchen ska jag se för djävulen!

😠

musik//:debatt

Postat

Eller typ vetenskapsfilosofi. Validitet, induktion, deduktion, populationer och urval, statistisk signfikans, kausala samband, korrelation, reliabilitet osv.

populationer och urval, statistisk signfikans, kausala samband, korrelation och reliabilitet är det vi håller på med i statistiken.

Postat

Vad har han för nöje av det?

F'låt... blev bara så Sven Wollter inspirerad, förstår du.

Vara till lags till ägarna, till kapitalet.

Postat

Står inför ett dilemma. 😕

Har en kompis i Uddevalla som jag hängde rätt mycket med innan jag flyttade, han hade en hemmafest som han bjöd mig på för ett tag sedan, men jag sade att jag skulle fira en polare här i gbg, vilket jag också skulle, men han blev typ sur eller nått, trodde väl att jag ljög, fast det skulle jag väl iofs ändå gjort iallfall om jag inte varit upptagen, för han e rätt klängig och jobbig ibland, så orkar inte se honom så ofta, och så nu hörde han av sig och sade att jag fick en "ny chans" för han skulle ha en födelsedagsfest nu på Fredag och förväntade sig att jag skall komma,.. men jag orkar ju inte!

Dels är det 12 mil enkel väg för han bor i trollhättan och sedan e det jobbigt att vara på fest me hans polare som jag inte känner eller antagligen inte kommer klaffa med så bra. 😑

Så jag kommer bli tvungen att ljuga och han kommer bli besviken..igen.. . eeeehh.... men jag tror jag skiter i det.. xD

meeh, jobbigt ändå liksom 😑

Postat

Antagligen ingen som orkar läsa det där, men sammanfattningsvis så så skiter jag nog i en grej och en "polare" kommer bli lite "sur", eller nått. 😛

Postat (redigerat)

Det är faktiskt bara sju mil till trollhättan!

eeh..hm. man kanske kan åka direktbuss/tåg dit från gbg ja.. tänkte ju vägen via uddevalla. xD

Spela roll, orkar ändå inte.. 😛 frågan e vad man ska koka ihop för ursäkt då.. skulle kunna nämna att jag har tenta i Matematisk Analys i flera variabler på Måndag.. vilket jag har :rolleyes:

Redigerat av Memphis
Postat

Jag ska döpa min dotter till Holmfrid.

Om jag nån gång får en dotter får hon gärna heta Ciara eller Esmeralda, vilket e väldigt fina namn. 🥰

Postat

Mäh..låt han bli sur då. Bra att va litte ego ibland å världen går för tusan inte under för det. 🥰

Okej, tack Slej 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.