Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Varje gång jag säger hejdå så går högerhanden upp automatiskt för att vinka. Jag kan inte kontrollera det. 😳

Ungefär som att jag börjar runka hejdlöst så fort jag drar ner byxorna.

Postat

Fick mejlsvar asfort! Det är trevligt. Verkar som om man kan läsa i princip vad som helst utan att CSN bryr sig, trodde först jag var tvungen att läsa saker var typ exakt som svenska motsvarigheten. Men det är ju asnajs. Då kan jag läsa engelska, nek, lingvistik och annat kul.

Postat

Fick mejlsvar asfort! Det är trevligt. Verkar som om man kan läsa i princip vad som helst utan att CSN bryr sig, trodde först jag var tvungen att läsa saker var typ exakt som svenska motsvarigheten. Men det är ju asnajs. Då kan jag läsa engelska, nek, lingvistik och annat kul.

Kan ju vara bra att läsa saker som leder till en examen så du inte bara pluggar lösa kurser resten av livet också iofs...

Postat

Kan ju vara bra att läsa saker som leder till en examen så du inte bara pluggar lösa kurser resten av livet också iofs...

Hur menar du? Efter att jag kommit hem igen läser jag Nek C och gör praktik och så har jag min kandidatexamen.

Postat

Köp en tv med hdmi-ingång.

Om du länkar till en Blocket-annons på en 21-tums tjock-tv med hdmi så... bildkvalitén på billiga platt-tv-apparater är oftast pissdålig. Dyra också för den delen.

Jag slog just rekord i bindestreck tror jag.

Postat

Hur menar du? Efter att jag kommit hem igen läser jag Nek C och gör praktik och så har jag min kandidatexamen.

Så USA-året blir mest ett "bara för skojs skull"-år där du läser sånt som inte ingår i programmet? Det låter ju kul också iofs.

Postat

Så USA-året blir mest ett "bara för skojs skull"-år där du läser sånt som inte ingår i programmet? Det låter ju kul också iofs.

Ja, typ. Jag är ju inte särskilt gammal och det är ju en grym erfarenhet som lär vara jävligt kul så finns ju ingen anledning att inte göra det. Många i min klass är ju liksom 86-88:or så även om jag tar ett sånt år så är jag ju ändå rätt mycket yngre när jag är klar.

Postat

Som det ser ut just nu är det projektet uppskjutet på obestämd tid. Var förut innan jag hade börjat plugga på riktigt igen som jag ville ha nån jävla förändring, men nu känns det som att det är lite hoppfullt att lära känna lite folk i klassen iaf, så det känns inte lika angeläget att fly. Dessutom har jag hört att man ändå inte hänger nånting med infödingarna när man är utbytesstudent sådär utan bara med andra utbytingar ivf och det vill jag verkligen inte. Och om jag inte kan börja hänga med folk mer än att typ prata skola på lektionerna snabbare än på ett halvår så är ju hela den idén körd ivf.

Så nu vill jag helst att jag bli supertajt med ett gäng mänskor i skolan och blir jättekär i nån tjej och att vi flyttar ihop till en etta på tjugoåtta kvadrat nånstans på söder och hänger med massa coola människor som jag träffar också via henne och gör massa coola undergroundgrejer och du vet

Postat
Dessutom har jag hört att man ändå inte hänger nånting med infödingarna när man är utbytesstudent sådär utan bara med andra utbytingar ivf och det vill jag verkligen inte. Och om jag inte kan börja hänga med folk mer än att typ prata skola på lektionerna snabbare än på ett halvår så är ju hela den idén körd ivf.

Jo lite så är det väl, framförallt i Sverige. Här ges ju bara ett fåtal kurser på engelska vilket betyder att alla utbytesstudenter samlas i ett fåtal klasser. Tror inte det är alls på samma sätt om man pluggar på det "riktiga" språket. Dvs om du hade pluggat på franska.

Postat

Jo lite så är det väl, framförallt i Sverige. Här ges ju bara ett fåtal kurser på engelska vilket betyder att alla utbytesstudenter samlas i ett fåtal klasser. Tror inte det är alls på samma sätt om man pluggar på det "riktiga" språket. Dvs om du hade pluggat på franska.

Ja, fast jag tror inte man gör det om man kör Erasmus. Då hade jag fått söka in till Sorbonne på riktigt liksom.

men all I want is pussy så jaja

Postat

Ja, fast jag tror inte man gör det om man kör Erasmus. Då hade jag fått söka in till Sorbonne på riktigt liksom.

men all I want is pussy så jaja

Alltså delvis var väl det där mest ett svar till mig själv. Lite självförsvar sådär.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.