Micke H Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Varje gång jag säger hejdå så går högerhanden upp automatiskt för att vinka. Jag kan inte kontrollera det. 😳 Ungefär som att jag börjar runka hejdlöst så fort jag drar ner byxorna.
Overkill Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 varför kan inte alla länder ha samma kurssystem?? är ju sjukt krångligt och drygttttt deth är rrr
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Det står mellan att köpa en ny dvd-spelare med usb-ingång eller att köpa ytterligare en trave dvd-skivor för 200 spänn.
Overkill Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Fick mejlsvar asfort! Det är trevligt. Verkar som om man kan läsa i princip vad som helst utan att CSN bryr sig, trodde först jag var tvungen att läsa saker var typ exakt som svenska motsvarigheten. Men det är ju asnajs. Då kan jag läsa engelska, nek, lingvistik och annat kul.
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Fick mejlsvar asfort! Det är trevligt. Verkar som om man kan läsa i princip vad som helst utan att CSN bryr sig, trodde först jag var tvungen att läsa saker var typ exakt som svenska motsvarigheten. Men det är ju asnajs. Då kan jag läsa engelska, nek, lingvistik och annat kul. Kan ju vara bra att läsa saker som leder till en examen så du inte bara pluggar lösa kurser resten av livet också iofs...
Overkill Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Kan ju vara bra att läsa saker som leder till en examen så du inte bara pluggar lösa kurser resten av livet också iofs... Hur menar du? Efter att jag kommit hem igen läser jag Nek C och gör praktik och så har jag min kandidatexamen.
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Köp en tv med hdmi-ingång. Om du länkar till en Blocket-annons på en 21-tums tjock-tv med hdmi så... bildkvalitén på billiga platt-tv-apparater är oftast pissdålig. Dyra också för den delen. Jag slog just rekord i bindestreck tror jag.
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Hur menar du? Efter att jag kommit hem igen läser jag Nek C och gör praktik och så har jag min kandidatexamen. Så USA-året blir mest ett "bara för skojs skull"-år där du läser sånt som inte ingår i programmet? Det låter ju kul också iofs.
Overkill Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Så USA-året blir mest ett "bara för skojs skull"-år där du läser sånt som inte ingår i programmet? Det låter ju kul också iofs. Ja, typ. Jag är ju inte särskilt gammal och det är ju en grym erfarenhet som lär vara jävligt kul så finns ju ingen anledning att inte göra det. Många i min klass är ju liksom 86-88:or så även om jag tar ett sånt år så är jag ju ändå rätt mycket yngre när jag är klar.
Overkill Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Plus att jag typ drömt om det i 7 år så känns som att det är värt det.
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Japp! Till slut tar drömmarna slut och då är det bäst att ha gjort lite grejer.
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Fast jag vet inte om drömmarna faktiskt tar slut eller om det bara är som jag är rädd för.
debatt Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Sverige-Schweiz. Hoppas Sverige vinner med 3-0 och går till EM nästa sommar.
debatt Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Förresten... heter det jakten på björnar eller jakten av björnar, månntro...
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Som det ser ut just nu är det projektet uppskjutet på obestämd tid. Var förut innan jag hade börjat plugga på riktigt igen som jag ville ha nån jävla förändring, men nu känns det som att det är lite hoppfullt att lära känna lite folk i klassen iaf, så det känns inte lika angeläget att fly. Dessutom har jag hört att man ändå inte hänger nånting med infödingarna när man är utbytesstudent sådär utan bara med andra utbytingar ivf och det vill jag verkligen inte. Och om jag inte kan börja hänga med folk mer än att typ prata skola på lektionerna snabbare än på ett halvår så är ju hela den idén körd ivf. Så nu vill jag helst att jag bli supertajt med ett gäng mänskor i skolan och blir jättekär i nån tjej och att vi flyttar ihop till en etta på tjugoåtta kvadrat nånstans på söder och hänger med massa coola människor som jag träffar också via henne och gör massa coola undergroundgrejer och du vet
Overkill Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Dessutom har jag hört att man ändå inte hänger nånting med infödingarna när man är utbytesstudent sådär utan bara med andra utbytingar ivf och det vill jag verkligen inte. Och om jag inte kan börja hänga med folk mer än att typ prata skola på lektionerna snabbare än på ett halvår så är ju hela den idén körd ivf. Jo lite så är det väl, framförallt i Sverige. Här ges ju bara ett fåtal kurser på engelska vilket betyder att alla utbytesstudenter samlas i ett fåtal klasser. Tror inte det är alls på samma sätt om man pluggar på det "riktiga" språket. Dvs om du hade pluggat på franska.
Dingbats Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Jo lite så är det väl, framförallt i Sverige. Här ges ju bara ett fåtal kurser på engelska vilket betyder att alla utbytesstudenter samlas i ett fåtal klasser. Tror inte det är alls på samma sätt om man pluggar på det "riktiga" språket. Dvs om du hade pluggat på franska. Ja, fast jag tror inte man gör det om man kör Erasmus. Då hade jag fått söka in till Sorbonne på riktigt liksom. men all I want is pussy så jaja
Overkill Postat 11 oktober 2010 Postat 11 oktober 2010 Ja, fast jag tror inte man gör det om man kör Erasmus. Då hade jag fått söka in till Sorbonne på riktigt liksom. men all I want is pussy så jaja Alltså delvis var väl det där mest ett svar till mig själv. Lite självförsvar sådär.
Recommended Posts